Inlägg från: Styrka |Visa alla inlägg
  • Styrka

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

123ost skrev 2011-09-07 15:10:22 följande:
    Inte så mycket till rea eller så men jag har själv tänkt köpa ljusstakar som är silverfärgade vilket är ganska dyrt när man vill ha många. Men har kollat runt lite och såg att Biltema säljer en sprayfärg "Silverkrom"! Nu kunde inte jag länka från Google, men söker man så hittar man bilder där folk användt sprayfärgen, ser inte exakt ut som samma silver men helt klart 69:- per burk!

Jag ska då fara till second hand-butiker och köpa ljusstakar och spraya dom!
    Kommer garanterat undan billigare än om jag hade köpt riktiga silverljusstakar.
    Wow!! STRÅLANDE TIPS! Tusen tack, jag är dig evigt tacksam!
    Hurra vad vi ska fynda!
  • Styrka

Brud & Bal i Alingsås har stor utförsäljning nu! Och extra öppet söndagar 6/11 och 13/11 har jag för mig.

• Styrka

Vill oxå tipsa om att Ikea nu tagit in en 10-pack med femkantiga små speglar för 129 kr!
    Speglarna är kanske 10 cm x 10 cm.
    Jag hittar dem inte på hemsidan, men såg dem när jag var i varuhuset häromsistens.

• Styrka

Butiken Nille på Frölunda Torg, Göteborg, har rea på speglar till bordsdekoration! 10x10 cm kostar 10 kr/styck!
    De har större cirkelrunda oxå, och åttakantiga, och massa mer, för er göteborgsbrudar därute!

• Styrka
    Pernillaaa skrev 2012-04-09 09:52:23 följande:

Ni som letar efter kläder till er blivande man kan jag rekommendera att ta en titt på Ullared :).

Jag och min sambo köpte i lördags en suuuperfin kostym till honom där i grått för ynka 548:-
    Fy satan så snygg han blev!

Du råkade inte se om de hade några i silver??
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!