Jalle skrev 2011-11-04 11:00:42 följande:
Jag har planerat att göra en moussetårta med kladdkaksbotten, mangomousse och svartvinbärsmousse som jag dekorerar som en vanlig bröllopstårta sen. Fördelen med moussetårta är att den kan frysas så jag kan göra dom någon vecka innan. har inet räknat ut priset men det kan inte bli dyrt. Svarta vinbär har jag själv i trädgården.
Jag har en vän som sagt som vill göra tårtan åt oss, men jag vet inte riktigt vad hon vill göra. en liten tårta till brudparet och cupcakes till resten eller flera tåror eller en stor. Men det märker vi. Jag vill äta tårta i vilket fall som heslt
. Jag undrade bara vad det kunde kosta så att man vet det.
Jalle skrev 2011-11-04 11:00:42 följande:
Den här har inte rätt färger (vi har vitt/mörkblått/gult/orange som temafärger),
Det låter som en väldigt intresant färgtema mycket kul med färger. Vi ska ha vit so bas(för att det är enkelt) sen inslag av höst färger från gulvit till mörkrött/brunt samt grönt/ljusgrönt jag hoppas det är en kombination som blir bra utan att det blir för mycket.
Vad tänker ni som har betalbar ta betalt för dricka? Hade ni några drinkar eller var det bara vin och öl samt alkoholfritt?