Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
Tror du får betala 1,28 svenska för en dansk krona.
Tror du får betala 1,28 svenska för en dansk krona.
Jag läste i någon annan tråd att det var någon som beställt Vistaprints visitkort som save the date kort. Tyckte jag verkade smart
Vi kommer inte skicka några save the date. Känns onödigt på nåt vis. Vi kommer heller inte gifta oss i semestertider så vi behöver inte förvarna Kommer nog att skicka ut inbjudningarna i god tid istället.
Kan vi inte hålla klänningsbilderna i klänningstrådar? Det blir så himla jobbigt att bläddra förbi en miljard bilder man inte är intresserad av att se.
Och så kan man ju ta bort bilderna när man citerar så slipper man bläddra igenom samma en miljard bilder varje gång någon citerar!
*sur*
Jag sparar konservburkar för att ha som vaser
Någon som har en bra idé på vad man kan använda toma barnmatsburkar till?
Ja de är ju inte så stora direkt Vi ska nog ha någon form av godisbuffé och tänkte göra strutar av tårtpapper som man kan lägga godiset i...Vet inte vad jag ska ha att ta med bara...Funderar på att köpa sånna gamla stora skedar på loppis eller så och knyta ett bad om skaftet...Vad tror ni om det?
Ska ha godiset i bla sånna här burkar http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00030262/ har flera sånna hemma i skafferiet så jag tömmer dem och använder dem