• Rosi

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Sara1291 skrev 2012-02-01 13:04:35 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m4058737.html...://www.bradford.se/product_info.php/info/p522_Diam oneskTM-Kaerlekens-Ringar---Tv--ringar-foerenas-ti ll-en---personlig-gravyr-ing-r-.html/XTCsid/8469a5 fcc09a95bb4824061328000345

Jag skrev till företaget igår o frågade vad det var för storlek på den största ringen och fick till svar att alla deras diamanter var 0,001 k ...

Jag tycker att diamanten på min nuvarande ring på 0,10 är ganska liten. Tänk då hur denna skulle se ut, den skulle väl knappt synas .. ??
    jag kan lägga upp en bild när den kommer..
  • Rosi
    augusti2012 skrev 2012-02-01 21:56:17 följande:
    Hahaha... japp idag började mitt köpstopp på kläder, smink, heminredning mm.
    Dvs jag får köpa saker till bröllopet och sprida mina utgifter.
    Mat får jag köpa, saker till sonen som han verkligen behöver och inte för att det är gulligt eller att han behöver en  bil till

Jag kan vara med på köpstopp. Har nog hållit mig bra ändå. Har ju ingen jag kan köpa grejer till heller... Min sambo klagar bara när jag gör de.. =P
  • Rosi
    Vilse skrev 2012-02-03 14:06:49 följande:
    Vi kommer ha chockladbotten, lime/hallon fyllningar, samt sockerpasta över.
    Tror det kan bli ganska lagom av sött/surt då :)
    Det lät spännande.. =)
  • Rosi

Sara1291 : nepp inte än väntar, men det stod upp till 4 veckors leverans. Vill ha den nu!

• Rosi
    Hanna05 skrev 2012-02-11 07:18:00 följande:
    Tack så mycket hörrni!! Blev alldeles gråtfärdig då jag läser vad ni skriver.. ååh. Snälla ni!! 
    Jätte vacker klänning! Den skrek  verkligen Hanna! =) Sitter perfekt på dig.
  • Rosi

Nu har jag äntligen fått hem min ring! =) så grymt nöjd med den. =)

Men varför får jag inte upp bilder längre... Har ju redan förminskat dem.. och det kommer inget fel meddelande. ?

• Rosi

Förlåt om jah är torr om händerna... inte hunnit smörja mig idag.. =P
  • Rosi

Diamanterna är jätte så men inget jag bryr mig om..
    Den är 8mm bred och 2 mm tjock.
    det som är mest jag tänker på är att den "skramlar" men det är för att det är en spinners. Men jag tror man vänjer sig otroligtsnabbt av själva ljudet. Sen så står namnen på båda sidorna på själva spinnern..

• Rosi

Jag har lagt ut bilder på hur min såg ut när den kom nu..=)

http://www.bradford.se/

Toktjejen skrev 2012-03-10 19:46:41 följande:
    vart kan man beställa dessa ringar ????
  • Rosi

På min lediga dag har jag spenderat på att göra servettringar.. Jag blev väldigt nöjd över resultatet.. =)
  • Rosi

Något är fel på BT för jag kan bara lägga upp en bild i taget. störande!

Har gjort dessa med toarullar, sen så köpte jag 3-D fjärilar på Panduro

• Rosi

Jag har pysslat ihop en kuvertbox.

Själva boxen är från ikea. Och den kostade 2 för 29kr. =) Sen kostar ett ark med en massa fjärilar å blommor 20kr på panduro även det röda bandet är därifrån å det ligger på 9 meter och kostar 29kr.

• Rosi
    Brudiframtiden skrev 2012-04-22 20:48:15 följande:
    Är det fler av er som ska ha endast buffé och tårta? Funderar lite på om middagen kommer att gå alldeles för fort??
    Även vi ska ha buffe.. men vi kommer göra så att vi öppan de presenterna vi har fått innan vi ska äta tårta. man vill ju smälta maten en stund.
  • Rosi
    Brudiframtiden skrev 2012-04-22 21:38:04 följande:
    Ok. Presenterna öppnar vi nog inte på festen...men man kanske borde hitta på nåt mellan mat och tårta...Tips?
    Ska ni ha någon underhållning?? så kaske ni ska köra det...
  • Rosi
    augusti2012 skrev 2012-04-26 21:20:44 följande:
    Förresten, någon av er som vet om det är någon lag på att skicka upp följande i himlen:
    Khom loy lyktor och ballonger?
    Så länge det inte är eldnings förbud så ska man kunna skicka upp dem.. det är lite annat om det ligger nära en flygplats.. Finns en annan tråd om just khom lok lyktor som det strå hela beskrivning.
Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)