• RedHead

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

om jag räknat rätt kommer vårat att gå på mellan 25000-30000kr. inte så farligt.

• RedHead

Jag ska ha vita converse på mig och gubben svarta... (under vigsel och festen) Gubben har redan ett par som han knappt använder och då behöver jag bara köpa ett par. Sparar 700kr :D

• RedHead

Vi tänker åka till tyskland och storhandla hem alkohol, Jag menar du får 2 flaskor 70cl Black tower (vittvin) till priset av 1 här i Sverige. I sverige är de inte så dyra de kostar 59kr flaskan. Men Ändå, två flaskor till det priset är ju kanon, man behöver ju faktiskt inte ha det finaste vinet på systemet. Jag Tycker faktiskt bara om ett vitt och ett rött vin, och jag har smakt på en hel del annat, men favoriten är Black tower när det gäller vitt och Kirschenberry när det gäller rött. Man ska ju köpa det man själv tycker om, tycker jag :D

• RedHead

Vi ska gröpa ur gröna äppel och sätta värmeljus i ist, Vet att det går att köpa Äppel ljus med det blir dyrare än att göra det själv .
  • RedHead

Såhär tänkte vi med göra, Ursäkta att jag lägger upp bilder i flera inlägg men min dator vill inte sammarbeta med fler än en bild i taget :/
  • RedHead

Sen angående äppelljusen så slipper vi ha varmt vax överallt ist än att ha stearinljus i ett äpple.

• RedHead

Hjälpredor, tärnor och marskalker Kommer få en varsin flaska vin och ett mini album med bilder från kvällen.

• RedHead
    RedHead skrev 2011-10-10 22:29:29 följande:
    Min klänning kostar 6500:-

Ursäkta för att jag skriver 2 inlägg nu men min dator är knäpp.

Skorna kostar 199:-
    Underkläder ca 500:-
    Flor 300:-
    Bukett 1500-2000kr
    Smycken 1000:-

• RedHead

Vi ska med ha buffé, MEn vi ska ha 4 servitriser ( Man kan aldrig ha förmånga) Som ska plocka fram, duka av, fylla på folks glas, ( De städar visserligen med)

Men DEt här med presenter så är det

Brudgummens far och hans flickvän - får en kryssning av oss
    Mina Tärnor : Den ena får En flaska rött och vitt, Den andra (16 år gammal) får ett finare smycke.
    Bestman: Vi köper slipsen
    Serveringspersonal (16åringar) - Får presentkort på H&M

Sen vad det gäller Kläder och etc så betalar vi bara Halva tärnklänningarna
    Sen personalen får kläder av oss! Bestman står för sin kostym själv och skor, slipsen köper vi till han.

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)