Nudax skrev 2011-10-30 07:59:47 följande:
Då blandade jag helt ihop dig med någon annan =P I övrigt håller jag med dig, vi resonerar likadant - den är bara en dag, vore helt galet att lägga mängder med pengar på det. Sen är vi heller inte så mycket för allt det där krimskramset som "favours" etc, känns så amerikanskt. Vi kommer också köra på spotify, ska se till att skaffa premium innan dess bara så att man slipper reklamen ;D Vi har kört budgetvarianter på i stort sett allt - ska ha både vigsel och fest i min barndomsträdgård med egenplockade blommor etc - utom ett par saker som dragit iväg. Min klänning kostade 4700kr, vi kommer boka stort partytält (eftersom vi inte vill vara beroende av vädret) inkl golv, stolar och bord + att de sätter upp o tar ned det = 7000kr och så nu funderar vi alltså på catering, vilket ju drar iväg i pris. I sådana fall hamnar vi strax över 40.000 när vi från början hade hamnat på högst 36. Angående spotify och kärlekslåtar (vi kör också på det) har du sett den toppentråden där folk länkat till sina spotifylistor?! Blev galet lycklig då jag fann den =P Man kanske inte vill ha alla samma men det underlättade massor att kunna plocka ur färdiga kärlekslistor =)
Vi ville första ha festen under tält på tomten med, Men då kom jag på, vart ska alla gäster parkera? De kan ju inte stå längs vägarna för då stoppar det trafiken (bor ute i skogen där vögarna inte är större än för en lastbil att täcka) Och våran parkering räcker bara till 4 bilar (en i garage)
Ja det va det smartaste jag gjort är att köpa spotify, dock blev jag lite ledsen när spotify ville synkronisera ALLA låtarna först innan du kunde spela dom offline. Men nu är alla låtarna synkade och jag har fått ihop ungf 9h musik. Ska trycka i lite mer en dag när jag orkar vänta på att det ska synkas varje låt först haha xD Men Jag fick insperation av den tråden också! :D
Vilket datum gifter ni er ?