• Tokig

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Är det någon som gjort/vikt loppor? Vad har ni skrivit i dom i såfall? Hittar ingen mall.

• Tokig
    Solstice skrev 2012-06-17 22:53:27 följande:
    Har fått till det sista pysslet nu och börjar känna mig lite lugnare när det gäller den biten!

Nätbollar som ska hänga i tälten och vindsnurror som ska kanta gången fram till där vi ska ha vigselakten.
    Vad använde du för papper till vindsnurrorna och vad satte du fast dom med ? Ett litet spik eller?
  • Tokig
    Solstice skrev 2012-07-02 13:04:50 följande:
    Jag köpte lite tjockare papper på Bokia (130g/m2) och kartnålar som jag tryckte fast i en bit suddigummi som jag limmat/tjepat fast på pinnen eftersom jag inte orkade trycka fast nålarna tillräckligt hårt utan att de rätt som det var spratt iväg.
    Jag har massor av presentpapper hemma. Tänkte testa att limma ihop två presentpapper för att få två olika färger. Får se om det blir tjockt nog. Och bra tips med suddigummit. Det ska jag testa om jag inte lyckas spika rakt :)
  • Tokig

De första 25 är klara, men sen tog pinnarna slut. Ska väl göra minst lika många till...
  • Tokig

BlomAnna: Om vädret tillåter så ska de stickas ner i gräset så att de kantar/rama in vår "altargång".

• Tokig

BlomAnna: Vi gifter oss 6/10, planerar för utomhusvigsel :)

• Tokig

Våra vigselprogram - inspirerade av pulmonate fina program som hon lagt upp här på BT.

• Tokig

msE: Helt ok för mig. Men som sagt. Det är Pulmonate som är hjärnan bakom det egentligen :)

• Tokig

Burre: Finns i hobbybutiker, typ Panduro

• Tokig

Nio härliga godisburkar står här hemma nu; "brudens favorit" "Brudgummens favorit" osv...

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)