• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • HannaM

Så här ser våra kort ut som landade i gästernas brevlådor för några veckor sedan.
    Jag drog ett organzaband igenom kortet och fäste det med en enkel rosett på framsidan.
    På baksidan av kortet satte jag "praktisk info" för de som  vill ha adress till kyrka, lokal osv.

Insidan av kortet

Utsidan/Framsidan
    Karlskronamamman
  • mirran2
    rosemarypatrik skrev 2013-05-19 19:24:58 följande:
    Denna ska vi ha såpbubblorna i, ska eventuellt byta ut de blå rosorna till röda, då korgen gjordes till mitt förra bröllop

Så fin, hur har du gjort blommorna?
  • pamjofre
    fayefaye- vilka underbara bordsplaceringskort du har!! Har du köpt dem färdiga eller gjort själv?
  • jonsar02

Detta är våra "omslag" till festhäftena. Det kommer att bli tvåsrpåkigt häfte men inte så många sidor. Men vi är nöjda. 
  • jimsan78

Gästerna ska få vars en organzapåse med bubblor i när de anländer till kyrkan. De kommer samtidigt få vars ett vigselprogram men de är inte tryckta än.

• jimsan78

Gästerna ska få vars en organzapåse med bubblor i när de anländer till kyrkan. De kommer samtidigt få vars ett vigselprogram men de är inte tryckta än.

• FrökenMäkelä
    jimsan78 skrev 2013-05-22 16:33:27 följande:
    Nähä inte denna gången heller....
    Prova att ladda upp bilden först. Kolla även att bilden inte är för stor eller i fel format.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)