• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • jimsan78

Gästerna ska få vars en organzapåse med bubblor i när de anländer till kyrkan. De kommer samtidigt få vars ett vigselprogram men de är inte tryckta än.

• jimsan78

FrökenMäkelä skrev 2013-05-22 16:58:53 följande: jimsan78 skrev 2013-05-22 16:33:27 följande: Nähä inte denna gången heller.... Prova att ladda upp bilden först. Kolla även att bilden inte är för stor eller i fel format.Bilden är i rätt format. Har provat ladda upp den för sig men gick inte heller. Däremot gick det att lägga in den på min egen sida. Märkligt.

• Chicita
    jimsan78 skrev 2013-05-22 17:57:12 följande:
    Bilden är i rätt format. Har provat ladda upp den för sig men gick inte heller. Däremot gick det att lägga in den på min egen sida. Märkligt.
    Prova att minska bilden. 
    Inte säkert att det funkar, men det kan göra det 
  • fayefaye
    pamjofre skrev 2013-05-20 21:34:01 följande:
    fayefaye- vilka underbara bordsplaceringskort du har!! Har du köpt dem färdiga eller gjort själv?
    Tack! Jag har köpt dem på ebay! :D
  • Nivi och Jesper

Vi kommer att göra några sånna här servettbollar som vi fäster ihop med några heliumfyllda ballonger som kommer att sväva i en klunga ovanför borden! (Det är meningen att de ska se himmelska ut)

Såhär stora blir bollarna med orginalservetter. 
  • Angelica och Engin
    fayefaye skrev 2013-05-20 20:23:13 följande:
    Provdukat idag! Pysslat med ljuslyktor, servettringar, sytt dukar mm...

(blev lite knasig färgåtergivning på kortet)
    Hur har du gjort fjärilen?
  • imoen

Här är mitt första "pyssel", ljudvågorna till vänster är min röst som säger "Ja", datumet är när vi gifter oss. Jag har inte graverat själv, men jag har ju mailat en jpeg =D Jag tänkte att min fästman nog får sin morgongåva en dag för tidigt =)

• imoen

Med "till vänster" menar jag såklart "till höger"...

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)