GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Grafittifärgen håller bra! Kanske inte hållbart i längden i diskmaskin osv men absolut för en gång. Har inte provsprayat då färgerna redan är sprayade på burken. Ska testa i veckan!
Ja scouterna också förstås. Från denna sida tog vi lite hjälp i början om man inte hade hållt på på längre. Blir lite som flätat, när första varvet är gjort är de super enkelt. Fhttp://www.ssf.scout.se/upload/6524/valknop.pdf
A ring on my finger; har precis satt igång diskmaskinen med 70 st barnmatsbrukar!! Haha känner mig alldeles galen. Ett tips är att gå till närmsta Öppna Förskola och be om tomma burkar. Det gjorde jag idag när vi var där med lillan, som oturligt nog precis slutat med barnmatsburkar!!
Så här ser våra informationskort ut.. Gjorde hälften med pärlor som jag limmade på och hälften med spetsband :)
Här är våra inbjudningskort som jag och två av mina tärnor har pysslat ihop.
Kostnaden blev totalt 8kr per kort. Blev väldigt nöjd =)
Vi har sytt fast båda spetsbandet i naturbandet och sedan sytt fast det i kortet. Med symaskin såklart =)