GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Jag köpte en fyll-i-gästbok från Adlibris men tyckte att pärmen va så tråkig så jag gjorde om den lite grann :)
Före:
Och efter: :)
Makeupmyday: Oj vilken skillnad det blev! Syns inte alls att det är samma bok. Jättefint!
lindaf: Ok, misstänkte det =)
Hej!, Du skrev att det gröna bakgrundspappret är från Panduro, men vad är det för papper? Kartong? Letar efter sådant papper, våra inbjudningar ska också ha en styvare bakgrund nämligen men hittar inget fint..
Sitter och pysslar, nu är det snart bara en vecka kvar tills vår dag. Ett tips till alla, som jag har letat efter färgade tårtpapper och inte hittat några. Med en roller och lite färg kan det bli så här.Kanterna viker upp sig lite när den torkar men det fixar man med ett strykjärn och två bitar smörpapper.Lägg tårtpappret mellan smörpapperna och stryk på svag värme.
Så här blev våran bordsplaceringstavla.