• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Tok kär Annki
    Chicita skrev 2012-07-27 23:58:27 följande:
    Eeehm.... 
    Ska du ställa tårtor på papperna?
    För det känns inte som om det är så lämpligt. Färgen kan lossna när pappret fuktas av tårtan och ämnen som inte är ämnade att äta, kan då absorberas av tårtbotten 
    Nej dem ska jag/vi ha som bordstabletter under tallrikarna på borden. Skrattande
    Tok kär Annki
  • Chicita
    Tok kär Annki skrev 2012-07-28 00:04:46 följande:
    Nej dem ska jag/vi ha som bordstabletter under tallrikarna på borden. Skrattande
    Tok kär Annki
    *pust*... Började fundera på om du tagit ett glas vin för mycket när du kom på den idén annars Flört
    Men då var det ju ett bra tips Solig
  • Tok kär Annki
    Chicita skrev 2012-07-28 00:09:48 följande:
    *pust*... Började fundera på om du tagit ett glas vin för mycket när du kom på den idén annars Flört
    Men då var det ju ett bra tips Solig
    Tack, det är kul när man kommer på olika lösningar på sina pyssel exprement. FlörtJag dricker inte vin, men det hade lika gärna kunnat varit en eller två öl för mycket när den ideén fick sin lösning. Flört 
    Tok kär Annki
  • Chicita
    Tok kär Annki skrev 2012-07-28 00:23:22 följande:
    Tack, det är kul när man kommer på olika lösningar på sina pyssel exprement. FlörtJag dricker inte vin, men det hade lika gärna kunnat varit en eller två öl för mycket när den ideén fick sin lösning. Flört 
    Tok kär Annki
    hehe ja principen är ju den samma Flört
  • SkövdeSophie

Makeupmyday: supersnyggt! Vilken skillnad! Kan du inte ta en bild så vi får se hur den ser ut inuti? Jag är lite nyfiken på vilka frågor som är förtryckta.

• Makeupmyday

Här kommer bild på insidan av gästboken! Inte kanske de roligaste frågorna men den duger :) De andra fyll-i-böckerna var så små så vi skulle ha behövt 2-3 stycken. Detta är alltså Lilla Fjärilens gästbok för bröllop, köpt på Adlibris för 179 kr.
  • SkövdeSophie

Tack! Hade det inte varit för att man skall kommentera drickat så hade vi nog köpt den. Jättefint omslag du gjorde, så mycket mer personligt!

• Makeupmyday

SkövdeSophie: Tack så mycket, alla våra trycksaker kommer att gå i liknande stil. :)

Håller med om att kommentera drickat va rätt onödigt, enda lösningen att få det helt perfekt är väl att trycka egna sidor antar jag! Men det kändes överkurs för mina pysseltalanger ;)

• lindaf
    Fröken Finemang skrev 2012-07-25 21:13:42 följande:
    snyggt!

du använder väl embossingpenna på placeringskorten va? :)
    Ja precis! 
    vinterfrost skrev 2012-07-25 22:41:12 följande:
    Var har du köpt stempeln? Den var väldigt fin :)
    Min mamma köpte den i USA så jag vet inte, men efter lite googlande hittade jag den här: http://www.stampendous.com/product/202984/V126-R/_/Happy_Couple :)

• lindaf
    AnnieViola skrev 2012-07-26 22:07:46 följande:
    Hej!, Du skrev att det gröna bakgrundspappret är från Panduro, men vad är det för papper? Kartong? Letar efter sådant papper, våra inbjudningar ska också ha en styvare bakgrund nämligen men hittar inget fint..
    Hej! Om det är mina grejer du menar så är det kartong, eller designark kallar dom det, ett lite styvare papper. Det finns i hur många mönster och färger som helst! 
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)