GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här är den första testen på våra inbjudningskort! Så kul det är att pyssla!!!
Har tid på mig att förbättra då vi gifter oss om 11 månader!
Här är min idé till bordsplaceringen. Kommer nog också köra en hel del kvistar och grenar liggandes på borden med som dekorationer.
Nina9 - Åh så fina påsar! :) Blir lite nyfiken på hur du gjort cd-skivorna och tepåsarna.
Tack! Så roligt att ni tycker det!
Cd-skivorna är av formatet cd-rom. Bäst att välja det formatet då det finns mest plats på dem.
Jag köpte ett såkallat "CD-labelling- kit" på Kjell & Co för runt 40 kr. Då får man ett antal etiketter samt programmet till att göra dem. Går att göra i stort sett vad som helst och är jätteenkelt när man väl förstått hur man ska göra =). Det funkar dock bara med bläckstråleskrivare...
Sen köpte jag pappfickor med fönster...finns billigt på både kjell & co och på Claes Ohlsson.
Tepåsarna är superenkla också =)
Köpte ett storpack billigt te i påse. (Tror jag hittade ett 100pack för 14 kr...)
Tömde påsarna på te och fyllde igen med eget inköpt te i lösvikt. Sen gjorde vi ettiketter på datorn själva som häftades fast i påsen. Hepp!
Shit vad bra det blev med kvistar till bordsplaceringen! Jättebra idé, stjäl den till en annan gång!
Snygga snurror, Tokig!
Själv har jag pysslar ett armband åt mig själv idag. Tror att jag ska göra 2 små enkla till brudnäbbarna också, har lite pärlor kvar.
Eller kanske man kan göra fötter till dem?