GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Vad roligt att det är många som tänkt ha pärlor på sitt bröllop!! passar på att visar mina kreationer till tärnorna, första tärnan får lila med vita pärlor och de övriga 4 tärnorna får vita med lila pärlor i present av mig
Vilken smart idé hallonfrossa :)
Jag tog ett gammalt pärlhalsband som jag köpt på loppis, men som gått sönder och själva blinget är en brosch, också den från loppis. Summa: 40SEK. Använde faktiskt bara gummitråd och gjorde 2 enkla armband och sen fäste jag broschen utanpå. Hade tänkte söndra broschen och liksom fästa den ordentligt, men det ser lika bra ut när den är fäst med den egna nålen, så det får vara såhär nu. Halsbandet är min mormors antika pärlhalsband och jag har letat i över ett halvår efter nåt som kunde matcha dem i färg, allt är antingen för rosa eller för vitt. Sen visade det sig att jag hade precis rätt färg hemma, det trasiga loppishalsbandet som jag alldeles glömt! Så jag är supernöjd!
Laures: vart hittade du det aprikosapapperet? Har letat som en tok men finns ju ingenstans!!