Inlägg från: queenelin |Visa alla inlägg
  • queenelin

En helvetes bröllopsresa (lång)

Ha, ha! Jag kan inte annat än skratta! Vilken resa! Ibland blir det verkligen sådär, ALLT går fel! Men härligt att ni kan se tillbaka på den med lite ljus i alla fall!

Jag tycker absolut att ni är värda en ny resa. Men håll med om att ert äktenskap började med buller och bång och att det bara kan bli bättre nu?

Hälsar en som fått flyga till Colomiba via Brasilien (!) p.g.a. Lufthansas fel, stått där på flygplatsen utan en enda människa som talar engelska, inga brasilianska pengar, inget kort som funkar, en telefon som inte funkar och jättehungrig och trött efter att ha flygit 14 timmar (enkel resa) för att få vänta i elva timmar för att sen få åka 14 timmar till för att sen sitta på Venezuelas flygplats utan giltlig biljett  (var ju ett dygn sen) och utan någon som pratar engelska för att sedan till slut få sätta mig på ett plan till Colombia som är försenat så att jag missar mitt anslutande flyg i Bogota. Men samma sak där, i Brasilien fick jag gå in i VIP-launchen, bli ompysslad, få mat, få pengar för att kunna ringa hem till mamma och pappa och dit jag skulle i Colombia, det finns änglar även i de mörkaste stunder...

Hoppas ni får en andra bröllopsresa!

Svar på tråden En helvetes bröllopsresa (lång)