Inlägg från: Anonym (i samma sits) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i samma sits)

Är jag den enda som hatar mammakroppen?

hej! jag känner igen problemet och efter två graviditeter hängde allt mer än någonsin! måste bara tipsa om min "guru". Olga rönnberg har en blogg för mammor, även pt online mm. hon förebordar plantor och kettlebells .(och kommer även vara en av tränarna i årets biggest loser ) jag lovar du vinner på att äta och träna med henne! jag har på sex veckor fått ett helt nytt utseende. kram

• Anonym (i samma sits)

haha plankor skulle d vara

• Anonym (i samma sits)
    AlwaysAndForever2012 skrev 2011-09-28 10:30:57 följande:
    Jag försöker läsa på hennes sida, men blir inte mycket vettigare av det faktiskt, då  jag inte får träna på vissa sätt, enligt henne, pga mina magmuskler. Men det blir inget riktigt rpogram för mig att följa. eller betalar du?
    Nej jag har inte betalat för pt, bara träningsråd, men hon följer en  "isodiet" fast utan potatis och utan olivolja (med kokosfett istället) mm. som sagt mammafitness mm, eller kolla i hennes blogg och sök på de olika bokmärkena. Hon är även med på youtube där hon visar en del av sona program. Det hon menar är att plankor ska göras istället för situps eftersom man annars får dendär "putmagen" och även magmuskel-delning. Men alltså köp en kettlebell (om du inte har det) och kör swings och sedan lite intervaller typ "sommarpasset i Olgas blogg" och sök på variationer av plankor på hennes sidor och på youtube. Jag lovar! Det ger resultat OCH för självförtroendet. Min slappa hud har blivit fastare. Men det krävs ju att man tänker på kosten förstås också :)   kramar
Svar på tråden Är jag den enda som hatar mammakroppen?