• gbg2012

Blir nog ingen hippa :(

Cakemaker skrev 2012-01-04 20:32:16 följande:
    Jo det blev av till slut :) En vecka innan själva bröllopet ringde det på dörren klockan 11 på förmiddan. Fick 30 minuter på att göra mig i ordning innan vi skulle iväg. Själv gick man runt i mjukisbyxor och såg halvdassig ut :) Iväg for vi i alla fall, jag med ögonbindel, iväg till första stoppet. När vi kom fram åkte ögonbindeln av men jag fattade inte riktigt var vi var ändå. Dom hade iaf tagit med mig till en inspelning av "Kär och galen". Tyvärr drog inspelningen ut på tiden så vi hann inte va kvar på hela men det gjorde inte så mycket. På med ögonbidel igen och iväg med bil till nästa ställe. Stannar med bilen en bit ifrån så det blir nog en 10 minuter att gå, nånstans i stan, med ögonbindel och en sån där "bride to be-krona" på huvudet. Kommer iaf fram till Make up store där jag får en sminkning till kvällen och får välja produkter. Perfekt eftersom jag tänkt köpa lite inför bröllopet :) När vi var klara där begav vi oss med taxi hem till en av vännerna för att äta middag med efterrätt och annat trevligt. Jättemysigt verkligen ^^ Sen fick jag en utmaning. Dom visade mig en bild av 2 Mumintroll och jag fick 15 minuter på mig att avbilda dessa i marsipan (håller på mycket med sånt annars). Klarade mig rätt bra men man har ju gjort snyggare saker i sitt liv, haha. Kvällen avslutades med Singstar popcorn och annat gott. Det hela var ganska så oväntat men det kändes som en helt fantastisk dag! :)
    Vad roligt att det löste sig!! =) 

Känns ju jättetråkigt att inte få någon möhippa! Jag längtar så mycket till min! =) 
Svar på tråden Blir nog ingen hippa :(