Jag är så jädra korkad!
Åhh jag förstår dig precis ts!!!!! :D :D
Jag och min blivande har försökt i ett par år, det senaste med diverse hormonhjälp och då har jag verkligen velat testa typ dagen efter ägglossning.. tyvärr har det varit minus..
Nu har vi precis gjort vår första (hoppas enda) ivf och jag är på ägglossning+10 idag och jag får verkligen hålla mig varje dag ifrån att testa men snart snart snart snart kan jag äntligen göra ett test och förhoppningsvis (peppar peppar) så får vi världens starkaste finaste + då och slipper minus och tänka "kanske var det för tidigt" och bli besviken gång på gång.. hellre få mens och bli ledsen en gång men det är svårt att låta bli att testa ;)
Håller tummarna för att du plussar ts! :)
och till redhead: om ni vill ha hjälp till sommaren så är det dags att söka hjälp nu om ni inte tänker gå privat.. det är LÅNGA köer för att få komma in för samtal sen ska det tas prover och det är inte säkert att dom tycker att ivf (provrör) är ert första steg så ett råd från mig bara om ni vill vara igång till sommaren sök nu eller var iallafall beredda på lååååång väntetid sen :) Lycka till! och var inte rädd för ivf om det blir det, det är inte så jobbigt för alla som man läser på bloggar osv.. :)