Mini2011 skrev 2011-10-03 18:59:00 följande:
Vi förlovade oss också i New York. I en hästdroska i Central Park. Det är garanterat en dag jag aldrig kommer att glömma!
Haha, vad kul att ni med valde central park! Men det känns faktiskt som det självklara valet om man är i New York :) Väldigt mysig park får man ju säga med många smultronställen!
Aniara4 skrev 2011-10-03 19:17:03 följande:
Och sen drack jag för mycket vin (efter en lång dag med alldeles för dålig lunch, långa varma bad, och bubbelvin på fastande mage) och blev pruttfull, raglade ut från restaurangen och kräktes framåt natten, men det behöver vi ju inte tala högt om.
![Skäms Skäms](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-embarassed.gif)
Nejdå, det talar vi inte högt om, det är så det blir ibland :)
Både jag och m2b ville mest bara berätta för alla för vi var så glada, så det var plågsamt att vänta tills annonsen var ute i tidningen, som tur är så ligger ju NY några timmar efter så mitt i natten började gratulationerna trilla in på sms så då vaknade vi kring 3 tiden och läste upp smsen för varandra, det var nästan det mysigaste på hela dagen :D Haha.