Inlägg från: Tusenfrågor |Visa alla inlägg
  • Tusenfrågor

Hur gjorde ni er förlovning speciell?

Jag och min sambo har idag varit och beställt våra förlovningsringar. Den 28 november har vi satt datumet så vi är ute i god tid. Nu är det så att vi vill göra denna dag speciell på något vis. 28 är en måndag så antagligen blir det att vi gör det på helgen där. 

Jag skulle vilja ha lite tips på hur ni andra har gjort med era förlovningar, gjorde ni något speciellt? 
    Alternativ finns boka hotell eller ut och äta, eller något annat kul. Alla förlag och tips är välkomna :) 

• Svar på tråden Hur gjorde ni er förlovning speciell?
  • Tusenfrågor
    sofi 88 skrev 2011-10-03 15:11:24 följande:
    Vi åkte till New York och förlovade oss vid bethesda fountain i central park.
    Vi berättade inget för släkt och vänner utan de fick läsa annonsen i lokaltidningen dagen efter (pga tidsskillnaden).
    Först var planen att förlova oss på kvällen men vi kunde bara inte vänta så vid lunchtiden så gick vi in i central park och letade upp detta mysiga stället och så bytte vi ringar. Efteråt blev det ett besök på museum of natural history :) På kvällen blev det middag. Kommer aldrig glömma den dagen <3
    Dagen därpå började vi göra gästlista till bröllopet som blir exakt två år senare :) (7/7 -12)
    Låter jättemysigt :) Tack för att du delade med dig!
  • Tusenfrågor
    Aniara4 skrev 2011-10-03 19:08:26 följande:
    Vi åkte på spa med romantikpaket på rummet, bubbelbadade och kopplade av, sen klädde vi upp oss, och gick ut på balkongen och växlade ringar och skålade i bubbelvin med utsikt över havet, och sen gick vi och åt en riktigt god middag med tindrande ögon.
    Spa låter riktigt härligt, bara komma iväg och unna sig lyx för en dag/natt! :)
Svar på tråden Hur gjorde ni er förlovning speciell?