Inlägg från: Sofia 72 |Visa alla inlägg
  • Sofia 72

Bröllop i Toscana

Hej!

vi gifte oss i Toscana förra året (vi var 45 personer) och det var helt underbart...maten var helt fantastisk och likaså vinet... Vi satt ute långt in på småtimmarna och bara njöt av det vackra landskapet....Vi tog i kontakt med en svensk tjej som organiserar bröllop i Toscana (PerSempre - www.weddingspersempre.com) och hon ordnade allt för oss och det blev en helt perfekt bröllopsdag, så jag kan verkligen rekommendera henne (vi betalde runt 1800 euro, men då ingick all organisation kring bröllopet, översättning vid hindersprövningen samt på bröllopsdagen och det tyckte vi var helt ok med tanke på hur mycket som ska planeras) Jag skulle aldrig själv ha kunnat organisera ett bröllop i Toscana från Sverige... få tag i tex sminkös, frisör, florist, musik osv som man kan lita på....och hitta ett perfekt boende för våra gäster är man även kan ha bröllopsmiddagen!! För oss var det värt lagda pengar att ta kontakt med en bröllopskoordinator...och vi kunde njuta och slappna av på vår bröllopsdag... )

Jag kanske ska tillägga att våra gäster inte alls tyckte det var bökigt att komma ner...vi gifte oss i mitten av juni och många passade då på att ta semester och stanna kvar i Toscana efter bröllopet! Vem vill inte komma på ett bröllop i Toscana ))??!!!

Svar på tråden Bröllop i Toscana