BT-träff Göteborg 031020
Jag ska skriva in tid och plats i kalendern direkt!!
Vi ses!
Jag ska skriva in tid och plats i kalendern direkt!!
Vi ses!
Halloj! Ville bara flytta upp och påminna intresserade brudar & brudgummer (brudgummor? en brudgum flera brud**?? HJÄLP!)
KUS! Grattis till tiara och smycke på mässan. Jag vann mina örhängen och är glad över det.
Mutter mutter... Det verkar som om jag inte kan komma på träffen Jag vill verkligen men jag har fått jobb den veckan och det kan jag inte tacka nej till. Kanske kan komma lite senare... Jag håller tummarna för det. Nåväl ni får bestämma ännu en träff (i november) så kanske jag kan dyka upp då.
Jag är 29 år och ska gifta mig 7/8 nästa år. Ursprungligen från Västerås men bott ett par år i Luleå, och ett par år Linköping och 4 år här i Götet.
Vet inte om jag kan komma på träffen, ska jobba men dyker kanske upp senare.
Vore tacksam om någon kunde mail ett mobilnummer till mig så jag vet var ni fikar (om det inte blir Fröken Olsson) brudaugusti04@hotmail.com
Till alla "fegisar" Vi hade jätte trevligt förra gången och äntligen kunde man prata bara bröllop utan att tråka ut de man pratade med. Kom på träffen!
Tack KUS och ijkå!
Jag hör av mig om jag inte hittar er på Fröken Olssons måndag!
/Sara
Miss Jossan!! Det är klart du ska dit!!!!
Mrs Brady 2B...
Jag tror det är OK med barn. Du får väl ta med lite leksaker, mamma leker ju med oss Tror vi höll på till halv nio sist men behöver ni åka tidigare så är ju det inga problem. Vi satt och pratade och bollade ideer med varandra.