• Zazza

BT-träff Göteborg 031020

Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.

ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.

• Svar på tråden BT-träff Göteborg 031020
  • Snuttan aug -04

Jag ska skriva in tid och plats i kalendern direkt!!
    Vi ses!

• Valentin

Vilket datum????? Va ju inte med igår. Klockslag uppskrivet med vilken dag?

Valle...
    behöver ju lite mer planering än ni tjejer som bor istan....

• Ellte

Testa att läsa rubriken Vallepojk ;)

Jag funderar på att dyka upp också...Tycker det är så himla trevligt att träffa trevliga människor :D Jag är ju inte så bröllopstokig längre men jag kan försöka plocka med mig lite pappersvaror och sånt så jag passar in ändå ;)

• Gift Anna

Har svarat i en annan tråd att jag kanske kommer!
    Övar med kören på måndagar,men just den 20/10 är det ingen övning,så det vore kul att träffa er alla!Har dock bröllopet bakom mig sedan 1 år,men bidrar gärna med lite tips och annat!

• kitze

hej,

Har inget inplanerat så jag kommer gärna. Fick insiration efter i måndags och har i dag beställt mina tackkort!!
    Nu är det bara fotoalbumet kvar och sedan kan jag känna mig färdiggift!!
    Även jag tyckte det var väldigt trevligt i måndags och det är givande även för oss gifta, man behöver nog fasas in i den gifta världen.

johanna

• Snuttan aug -04

Halloj! Ville bara flytta upp och påminna intresserade brudar & brudgummer (brudgummor? en brudgum flera brud**?? HJÄLP!)

KUS! Grattis till tiara och smycke på mässan. Jag vann mina örhängen och är glad över det.

• KUS

Tack! Och grattis själv, vilka turgummor vi var!
    Min lilla dotter tycker att jag ser ut som en prinsessa i tiaran ;)
    Kul att få en glimt av din sambo, ledsen att jag i all uppståndelse glömde hälsa ordentligt...

Tur att vi vann, annars var mässan inte mkt att ha.

• JoPe

Hejsan!

Jag kommer också den 20:e. Missade er förra träff då det var samma dag jag kom hem från bröllopsresan. Skall försöka få med lite bilder och annat från planeringen.

Kul att ses igen Kitze, undrar om Biba kommer?

Svar på tråden BT-träff Göteborg 031020