BT-träff Göteborg 031020
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Hej norskan!
Vart bor du?
Klart ni ska komma, jag är inte så tuff som jag ser ut (se smilyn) ;)
Nej skämt å sido, ingen av oss var väl speciellt kaxig första gången.
Kom!
Hej!
Ny här och funderar också på att komma på träffen på måndag. Å så är jag förstås lite nyfiken på vilka ni andra är?
Själv är jag 32, 2barnsmamma och relativt nyinflyttad...
lillaL, jag är 39 år, har 2 pojkar och är infödd göteborgska. Vi gifter oss den 3 januari 2004. Försök att komma du också. Vi hade jättetrevligt förra gången.
Skulle också vilja komma men då kommer jag inte hem se....sista tåget går hem vid 19.00......
Om det inte är någon som bor i Närheten av Falköping, Tidaholm förståss.....
Åh nej...nu har jag lyckats boka upp mig på måndag Ska försöka ändra det...jag ville ju träffa er :)
lillaL: Jag är 27 år, gift sedan augusti förra året och fick då "smak" för BT-träffar... Man får träffa massor av trevliga tjejer och Jooo...flera av mina idag bästa vänner har jag träffat genom BT :D
Jag är 29 år och ska gifta mig 7/8 nästa år. Ursprungligen från Västerås men bott ett par år i Luleå, och ett par år Linköping och 4 år här i Götet.
Vet inte om jag kan komma på träffen, ska jobba men dyker kanske upp senare.
Vore tacksam om någon kunde mail ett mobilnummer till mig så jag vet var ni fikar (om det inte blir Fröken Olsson) brudaugusti04@hotmail.com
Till alla "fegisar" Vi hade jätte trevligt förra gången och äntligen kunde man prata bara bröllop utan att tråka ut de man pratade med. Kom på träffen!
Jag är 31 år och oxå 2-barnsmamma!
Jag kan maila dig snuttan!
Ses på måndag!
Tack KUS och ijkå!
Jag hör av mig om jag inte hittar er på Fröken Olssons måndag!
/Sara