BT-träff Göteborg 031020
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Tack, hoppas jag hittar!
Dom har väldigt stora grälla markiser. Nå´t gul-orange tror jag.
Nu har jag upptäckt att jag vet vilka ett par av tjejerna här är, trots att jag inte varit med på era träffar förut Är det ok att jag också hänger på?
Hur många kommer ikväll? Och är det fortfarande utanför Fröken Olsson 18,30 som gäller?
Vilket gäng vi blir!!!
Samling 18.30 på Fröken Olsson. Vi brukar stå utanför och invänta varandra.
Snuttan, KUS, ijkå, Valentin?, JoPe, Ellte, GiftAnna, kitze, Jenny/..., icejewel, myrantennen, Labolina 04, Bittan, norskan, Biba?, lilliL, MissJossan och så jag då Zazza.
Det borde bli 18 personer, men ett visst svinna blir det kanske??? Ett gäng på 18 är lite svårt att kunna samtala tillsammans tyvärr.
Vi ses!
Zazza!!
Har du nr till Icejewel??
Hur kommer det sig att jag inte räknas med??
Nej inte Ellte, hon var redan uppbokad....
Men jag kommer! Och jag har koll på Snuttans ev. sena ankomst.
(Ska hålla mobilen i beredskap ;))
Är det bara jag som är ny på träffen ikväll? Har alla andra redan varit med förut?
Jag kommer!!!!Sees i kväll!!!!
Lilla L;du är inte ensam om att vara ny,jag är ochså ny..
Nån gång måste bli den första!!
Häng med,syns i kväll!!!!
Kramis norskan
Så många det blir ikväll... Jag kommer, som sagt, men har inte inte heller varit med förut.
Det ser ut som även jag kommer, och det blir isf min första gång också!
Sorry Mrs Brady 2B att jag glömde dig. jag gjorde på min korta arbetstid att snabbkoll bara och fick väl med ett bra gäng ändå. Minnet är lite kort när man snurrar fram och tillbaka på sidorna som denna tråd bredit ut sig över.
Då blir vi 19 då
Sorry Mrs Brady 2B att jag glömde dig. jag gjorde på min korta arbetstid att snabbkoll bara och fick väl med ett bra gäng ändå. Minnet är lite kort när man snurrar fram och tillbaka på sidorna som denna tråd bredit ut sig över.
Då blir vi 19 då
Är det bäst att parkera på Heden? Kanske får man sällskap med någon om man parkerar där?
lilla L - mörkrädd
Zazza
nu käns det bättre!!
Jag har inte hört nått från Icejewel, så jag kommer tyvärr inte... men nästa ggn hoppas jag på att komma...