• Zazza

BT-träff Göteborg 031020

Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.

ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.

• Svar på tråden BT-träff Göteborg 031020
  • JennyToo

Jag är ju oxå gift och stadgad, men det vore kul att träffa gamla och nya BT:are igen, så jag kommer oxå!

• kitze

kul att du kommer jope, hoppas man får se lite kort och höra mer om den stora dagen.

• myrantennen

den 20:e är min maffiga tenta avklarad så då kanske man skulle ta och dyka upp Jag är ju också gift och "klar" men som sagt, det är kul att träffa både nya och gamla.

• Meddelande borttaget
  • Labolina04

Har inte varit med på någon träff förut, fick tips av en bekant nu i veckan. Ska försöka komma.

En liten fråga... Brukar ni träffas utanför eller inne? Hur hittar jag er?...antar att det löser sig. Måste nu hitta "fröken Olsson". Någon som kan förklara var fröken O ligger? Tacksam för svar.

Vi kanse ses!

• ijkå

Sist träffades vi utanför. Det ligger på samma gata som infarten till NK´s p-hus fast lite längre upp mot Kungsportsplatsen.

• Bittan

Tänkte också komma på träffen. Bara att leta efter ett stort entusiastiskt gäng, eller?

• ijkå

Ja vi står och ser lite tvekande ut mot alla som går förbi. Plötsligt blir alla tänkbara kandidater.

• Labolina04

Tack för vägbeskrivning mm.

Vi kanske ses!

• biba

hej,

roligt med en bruddträff.
    men tyvärr kan jag inte komma.
    JoPe och Kitze, vi träffades första gången, men jag har då just opererad mig och kan inte gå ut då.
    så det är lite synd.
    men jag hoppas att ni har det bra och vi träffas säkert en annan gång.
    kram på er och ha en kul kväll,
    Biba/Fru Öhman.

Svar på tråden BT-träff Göteborg 031020