BT-träff Göteborg 031020
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Vi samlas kl.18.30 och skvallrar på fröken Olssons igen.
ALLA är välkomna. Det spelar ingen roll var i planeringsprocessen du befinner dig.
Hejsan...
Var presis inne på en annan site,och anmälde min interesse för treffen på Fröken Olsson.Jag kommer jättegjerna!Jag kollar efter tjejer som strålar av lycka,då hittar jag rett eller??
Ser fram imot och teffa er!Sees den 20.
Kramis norskan
Vi blir nog så många att vi syns. Vi tar en sammanräkning på dagen den 20:e här i denna tråd så vet vi när vi ska sluta leta efter fler!
Sist var det ingen som blev kvarglömd iallafall!
Hoppas många, många kommer!
hej,
jag ska operera mig torsdag 16/10 och jag vet inte hur jag kommer att se ut.Men om jag ser hyfsat bra ut och om jag känner mig bra då ska jag kanske komma. annars kan jag aldrig komma pga jag tränar volleybal på måndagar, men nu kanske jag kommer. men som sagt, bara om jag mår bra.
då ses vi väll på Fröken Olsson om jag mår bra.
men jag lämna ett besked på måndag 20/10.
kram på er och ha en bra dag,
fru Öhman/Biba.
Mutter mutter... Det verkar som om jag inte kan komma på träffen Jag vill verkligen men jag har fått jobb den veckan och det kan jag inte tacka nej till. Kanske kan komma lite senare... Jag håller tummarna för det. Nåväl ni får bestämma ännu en träff (i november) så kanske jag kan dyka upp då.
Hej Alla Glada Människor!
Det är första gången jag skriver ett inlägg. Tycker att det låter spännande med BT träffen och funderar på att komma. Skulle vara roligt att dela med sig tips och råd. Vi ses!
Bara en vecka kvar!
Jag har fortfarande räknat med att komma!
Har beställt en brudklänning nu, HELT annorlunda än den jag tänkt mig... Behöver få höra massor av positiva kommentarer ;)
Vore kul om vi hade med lite mer material den här gången!
Nå, hur många blir vi?
//Ulrika
Jag har också tänkt komma. KUS, ta gärna med dig bilder på klänningen om du har. Vi ses.
Nej, det är en Nixa 2004 och det finns ingen bild nånstanns...
Jag hade gärna velat komma men jag är lite feg av mig.
hej,spöketlaban...
Häng med,så kan vi vara fegisar tillsammans!!!Det blir första gongen för meg ochså...
jag ser jättemycket framimot och treffa andra blivande bruder,skall bli så kul...
kramis norskan