Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Hur långt får hets på överviktiga gå?

Intressant frågeställning och många intressanta tankar och åsikter!

Jag är i full färd att diskutera under samma ämnesområde, men i en annan tråd. En som kan verka rätt arg, men som under känslorna, har massor med viktigt och tänkvärt.

Jag tycker det är uppfriskande att det tycks högt och tydligt utan de anonyma förtecknen, utan som de BT-identiteter vi har.

Här är tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m4074385.html

Såklart är diskussionen värd att föras även här, och ingetdera utesluter ju det andra, men är det fler som vill dela med sig sina erfarenheter och åsikter, så kom dit vettja!

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman

Chicita och Aniara, om ni bara visste vad jag håller med och instämmer i allt det ni båda sagt det senaste här i tråden!

Jag kan tyvärr bara bekräfta precis allt om hur vi människor beter oss mot varandra. En del av det jag hört sägas när folk trott att alla de som teckar med varandra är döva och därför inte hör vad de säger för skit....  . Det är rent fruktansvärt och verkligen en sak vi var och en kan vara med och förändra. Dels genom att själva bete oss motsatt och så som man vill att det ska vara istället.

Och dels genom att faktiskt säga till folk när de gör sådant man tycker är helt åt skogen.
    Då blir de iofs oftast arga, men kanske, kanske tänker en eller annan till i farmtiden.

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Hur långt får hets på överviktiga gå?