• TheD

Hur långt får hets på överviktiga gå?

Hm, nej det är inte Okej men tyvärr så är det så verkligheten ser ut.

Vi var på bröllopsresa nu och vid ett besök på McDonalds i köp av dryck såg jag ett man, överviktig ja, äta hamburgare och det som hör till. Jag är en person som väldigt lätt kan få  dåligt samvete och det jag kände var "du behöver inte den där hamburgaren. Låt mig hjälpa dig" och sen började jag gråta... Sen fick jag vända på det lite och säga att det var bra att han åt något för alla måste få i sig näring. Så det var inget med äcklande att göra. Jag vill lägga till att oavsett hur liten/stor en människa är som äter en hamburgare kan äckla mig precis lika mycket! Jag blir äcklad av mig själv de få fånger jag har en burgare i handen.

Så även om någon väger 48 kg så kan min mage vända sig ;)

Vad gäller barn. Många barn har ett öppet sinne och ser inte det "fula" hos människor. Sen finns det de ungar som känner för att slänga ner i ån.

Trevlig helg!

• TheD
    Anonym (Ehm?) skrev 2011-10-14 11:43:14 följande:
    Förlåt men grät du inför honom och sa sedan att det var bra att han fick i sig näring? Han måste trott det var ett practical joke...
    Va??? Jag pratade inte med honom.
  • TheD
    Anonym (Ehm?) skrev 2011-10-14 15:39:32 följande:
    Haha ok. Men vadå du fick vända på det?
    Skrev nog väldigt fel/otydligt eller något..

Menade: Fick vända på "suitationen" (kan man kalla det så?????) så att säga... hm eller blev det ännu mer fel nu? Iaf för att jag skulle se det mer positivt och inte gråta. Är du med nu? :)
Svar på tråden Hur långt får hets på överviktiga gå?