Inlägg från: Jeaneettes |Visa alla inlägg
  • Jeaneettes

Gi metoden!

Hej!

Jag tänkte börja leva efter gi och undrar om någon håller på med det? eller om vi är fler som vill dela recept och tips :)

• Svar på tråden Gi metoden!
  • Jeaneettes

Vad roligt!
    jag tänkte precis börja med det och vet inte riktigt vad man får äta och inte, har du någon bra hemsida. själv är jag ett träningsfreak tränar sex gånger i veckan men kosten är min svaghet.

• Jeaneettes

Nej det är nog mer för att leva ett hälsosamt liv, väger endast 53 kilo nu i dax läget :)
    Lchf? min mamma äter det nu och det känns inte som något för mig att stoppa i sig massa fett.

Nu har jag nyss ätit lunch och åt rostbiffsallad med grovt bröd var mums

• Jeaneettes

Dom böcker jag har hemma är "Det är lätt att följa gi - metoden" "paulins gi månad" "gi gourmet"

Har faktiskt inte provat några recept ännu imorgon provar vi, vad är erat bästa frukost tips?

• Jeaneettes

Mums lät jätte gott men man kan äta musli och sånt? är fil eller youghurt bäst? vi ladda precis ner en app så vi får lite ideer om middag imorgon

• Jeaneettes

Woow! snyggt Ellinore körde ni fas 1 då hela tiden? tips till oss nybörjare? ;)

• Jeaneettes

Skullevararoligtom man skiver vad man ätit och så så kan vi ge varandra ideer samt stöd i med och motgångar :)

• Jeaneettes

Nu ska jag snart till jobbet därför blir det bara ett kokt ägg till frukosoch kyckling med grönsaker till lunch, hörde man helst skulle undvika kokta morötter men det blev det i min lunch för vi har inte hunnit handla allt :)

Svar på tråden Gi metoden!