Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Seriöst - finns det verkligen inget BRA läppstift??? Börjar ge upp :-(

Lipfinty är hur bra som helst, höll hela bröllopsdagen och färgar inte av sig! Jag har det som är i två steg, ett med färg som man tar på bara en gång, sedan väntar man 60 sek tills det torkat och tar på typ ett gloss (som är lite lypsylliknande) som man fyller på med resten av dagen. Bara läpparna inte torkar helt för då kan det börja smula och det är inte kul! Men det är lätt bästa läppstiftet jag har, har det i tre nyanser som alla ser väldigt naturliga ut :)

• förlovadflicka
    raring skrev 2011-10-14 16:28:07 följande:
    vilka nyanser ska man satsa på då? tips? Jag såg att du var sjukt snygg på dina bilder hade du sminkat själv eller använde din makeup-person lipfinity som standard?
    Ohh, tack vad glad jag blir, jag sminkade nämligen mig själv!! Nyansen jag hade då heter Glistening, den är svagt röd med en aning skimmer i. Fyndade den för 60 kr och de andra nyanserna jag har har jag också köpt på rea. Det verkar som att just de med två steg är på väg ut ur sortimenten, så passa på! :)
  • förlovadflicka
    Lenblo skrev 2011-10-14 18:17:56 följande:
    Skulle man inte tycka om ovanstående kan man alltid testa Body shops lip and cheek stain. Färgar närmast in läpparna. När det torkat får man gnugga av färgen (tillsammans med ett cellager). Man får ingen glans, så i likhet med lipfinity får man fylla på med valfritt läppglans under dagen.
    Jag får väldigt torra läppar av den, även om jag har gloss över... :S
  • förlovadflicka
    raring skrev 2011-10-15 09:29:38 följande:
    Skriver på mobilen, så källstudiet = läppstiftet
    Hahaha, jag undrade verkligen vad källstudiet var men kände mig dum och vågade inte fråga xD
Svar på tråden Seriöst - finns det verkligen inget BRA läppstift??? Börjar ge upp :-(