• Jane

Seriöst - finns det verkligen inget BRA läppstift??? Börjar ge upp :-(

Har inte läst tråden och sett vad andra tipsat om, men Max Factor lipfinity lasting lip tint är BÄST!!! Jag har en rosa nyans som ser väldigt naturlig ut och den sitter hur länge som helst, vill man bli av med färgen måste man nästan gnugga läpparna med tvål och vatten Flört

• Jane
    Jeni skrev 2011-10-14 19:48:44 följande:
    Har inte läst tråden och sett vad andra tipsat om, men Max Factor lipfinity lasting lip tint är BÄST!!! Jag har en rosa nyans som ser väldigt naturlig ut och den sitter hur länge som helst, vill man bli av med färgen måste man nästan gnugga läpparna med tvål och vatten Flört
    Förlåt nu såg jag att andra tipsat om lipfinity med nån slags gloss men denna jag har är en annan, man smetar på en gång och den håller , kika in länken

http://www.kicks.se/max-factor/lipfinity-lip-tint-p14687
  • Jane
    baby freeze skrev 2011-10-15 10:49:04 följande:

Det är högst individuellt det där med vilket läppstift som funkar, och om tricks som läppenna och concealer verkligen håller färgen på plats. Man får nog testa lite olika. Är det någon som har använt sån där grej som man penslar över sminket för att liksom limma fast det?

Så att sminket inte blir kladdigt eller rinner? nej har inte testat men jag har hört om någon liknande spray som make-up artister använder. Vet du vart man får tag på penselgrejen du pratar om?
  • Jane
    Anny skrev 2011-10-17 19:08:26 följande:
    Nouba har ett om heter Millibaci (=tuen kyssar/pussar) för att få bort den får man rengöra med olja eller liknande Tungan ute
    Vet att ett av de är riktigt rött.
    vart hittar man det? Låter sk*tbra! Glad
Svar på tråden Seriöst - finns det verkligen inget BRA läppstift??? Börjar ge upp :-(