• Januaribrud

Ytterplagg.

Jag gifter mig i januari och jag köpte en fuskpälsjacka som jag hittade i en "vanlig" affär. Finns ju mycket sådant i affärerna nu. Jag ville inte lägga massa pengar på en cape som man aldrig använder mer. Den här jackan är fin nog för mitt bröllop men kan även användas till jeans senare om man vill. Vet också några som har beställt fina pälsboleros och liknande från lightinthebox och varit nöjda.
  • Januaribrud

Tack Märket heter Sisters Point och jag köpte den på cassels av alla ställen Såg den av en slump när jag gick förbi affären och gick in och högg den direkt. Vet inte om märket säljs på andra ställen eller på nätet.

• Januaribrud
    RiNa skrev 2011-10-16 21:42:30 följande:
    Vad kostade den?
    Den kostade 599 kr om jag inte minns fel. Hade hoppats att komma undan lite billigare egentligen men denna jackan kan man ju även använda efter bröllopet så då tyckte jag det var helt ok.
  • Januaribrud
    RiNa skrev 2011-10-17 11:51:24 följande:
    Januaribrud: vilken färg är det på den? Ivory? Beige?
    Den är nog någonstans mellan ivory och beige. Min klänning är ivory och jackan är nog något mer "gulaktig" i färgen jämfört med klänningen. Bilden beskriver färgen rätt så bra men det kan ju såklart variera vilka inställningar man har på sin skärm o.s.v. Du får besöka närmaste casselsbutik och se om den finns kvar och titta på den
Svar på tråden Ytterplagg.