Ledsen för föräldrarnas skull...
Fick i dagarna reda på att min före detta bästa vän ska gifta sig snart. Då vi har haft ett stort gräl och brutit vår vänskap ( mestadels jag) så har jag nga som helst förväntningar på att få komma på deras tillställningar. Men fick som sagt reda på att paret i fråga har bestämt sig för att gifta sig med endast två vittnen närvarande.
Självklart är det att de två blir gifta som är det viktigaste men kan ändå inte låa bli att tycka synd om föräldrarna oc syskonen till brudparet. Bruden är ensambarn och jag kan verkligen tänka mej att hennes mor vill få se sin enda dotter på hennes bröllopsdag. Brudgummens föräldrar är två av de vackraste människorna som går på denna jord, de ställer alltid upp för minsa lilla, harr fötterna på jorden osv. Syskonen till brudgummen är oxå väldigt familjära av sig. En sådan familj man ser upp till! :)
Jag känner brudgummens familj väldigt väl, och det beror på att de tog emot mej med öppna armar när jag var sonens flickväns bästa vän... Vi håler fortfarande kontakten och det gör jag till viss del med brudgummen oxå. Bruden i sig är helt knasig. Hon har dock kommit i luven med hans familj ett par gånger pga hur hon har betett sig.
Det var inte meningen att jag skulle få veta att de ska gifta sig men kan inte sluta tänka på hur ledsna familjerna kommer att bli när de inte har fått vara med sin son resp dotter på den vakraste dagen i deras liv... Snälla hjälp mej att sluta tänka på detta! Behöver nya infallsvinklar! :)