• Tinzi

ska vi byta med varandra borås-göteborg

En tråd där vi kan byta tjänster med varandra mellan  orterna Borås-Göteborg m. omnejd.

Själv söker jag städhjälp dagen efter, samt någon som kan hjälpa till i lokalen på kvällen (ta fram tårtan, duka av osv)
    Även hjälp med transport om ngn har någon fin svart eller vit bil.

(Detta gäller Rävlanda i Maj)

Kan hjälpa till med:

Barnvakt (Barnskötare m. många års erfarenhet)
    Städ (arbetat som)
    Disk, Förberedelser etc etc :)

• Svar på tråden ska vi byta med varandra borås-göteborg
  • Tinzi
    BlomAnna skrev 2011-10-27 07:52:12 följande:

Alltså jag undrar hur det kan räknas som svart jobb om jag hjälper dig på ditt bröllop och du hjälper mig? Jag menar så gör ju vänner hela tiden på fester och i livet i övrigt.

Det vore ju skillnad om man är utbildad och driver företag och så byter tjänster med varandra.

Precis...skumt det där. Och ska nån bevisa att det skett då isf? Man är ju olaglig för många saker man gör tex råkar gå mot röd gubbe när det inte är trafik...
  • Tinzi

Har hittat 2 rara tjejer som ska hjälpa till (& jag hjälpa dem)
    Men skulle behöva en till tjej/kille som vill hjälpa till.

Någon som vill och som själv behver hjälp i någon fort på sitt egna bröllop?

• Tinzi
    8september2012 skrev 2012-04-27 02:47:28 följande:
    Jag gifter mig den 8 september i Olofstorp,1,5 mil utanför Göteborg,och skulle behöva ha hjälp med att duka fram buffe´n,hälla upp champagne tills vi kommer fram till festlokalen,plocka bort disk osv.....

Jag kan hjälpa till med: ha koll på småttingar(har 5 egna ) Fixa med buffe´och annan mat,sminka och hjälpa till med brudklädseln
    byter gärna :) eller hjälper varandra ! med buffé, plock mm :) Gifter mig 12 maj i rävlanda. 
  • Tinzi
    8september2012 skrev 2012-05-07 22:40:01 följande:
    Jag har inboxat dig!
    Ni ses på Lördag om inte annat :)
  • Tinzi
    8september2012 skrev 2012-05-09 16:29:44 följande:
    Jaså? Perfekt ju Börjar du bli nervös nu,"Tinzi"?
    hahah ANINGEN bara ;) mest nervös över all matlagning på fredag i lokalen, har ju så mkt veganer, laktosintoleranta, glutenintoleranta osv så blir 3 av det mesta och skyltar på allt, annars är allt under kontroll...bara vädret som skall vara fint nu då :)
  • Tinzi
    Tusen tack för er hjälp igår tjejer!

Var så impad av ert lugn, och att ni klarade allt så bra trots att min tärna kom för sent och släptpe in er...! hade inte klarat det utan er!!!

Vi ses snart igen :)
  • Tinzi
    operfekt skrev 2012-05-13 20:31:03 följande:
    Det var roligt att hjälpa till, men en aning stressigt där i början, haha!
    Jag hade ju tänkt fota dekorationerna som jag pratade om, men fanns verkligen inte tid till det =/

Hoppas ni hade en underbar dag & en rolig kväll :D
    hahha förstår det, min tärna som skulle släppa in er fick ta hand om barnen och klä dem då min mamma inte måde så bra. Så därför förseningen, men det gjorde ni bra :)
    8september2012 skrev 2012-05-13 22:19:11 följande:
    Jättekul att hjälpa till Lite förvirrat i början,hitta allt osv,men det löste sig! Jag vill gärna ha lite recept av dig
    Hoppas ni hade en fortsatt härlig kväll!!
    heh oki, bara arr hojta till :)
  • Tinzi
    8september2012 skrev 2012-05-14 15:26:21 följande:
    Ahaaa,då förstår jag förseningen,men det löste sig ju Och dina tärnor var så trevliga och hjälpsamma!
    Jag inboxar dig om vilka recept jag skulle vilja ha,om jag får,förstås? ;)
    abosluit, gör så. Och så får du höra av dig om detaljer inför ditt eget bröllop sen :)
Svar på tråden ska vi byta med varandra borås-göteborg