varför tog det slut?
På det du berättar låter det som att du tog ett bra beslut Aurelia.
Jag gjorde slut med en kille som jag var tillsammans med i två år, inte jätte länge men det är ju ett tag iaf. Jag funderade fram och tillbaka länge innan jag var säker på mitt beslut. Anledningen var att vi inte hade någonting gemensamt, varken intressen eller mål och drömmar i livet vilket jag tillslut kände var ohållbart. Jag tycker såhär i efterhand egentligen att det är konstigt att det inte tog slut mycket tidigare än vad det gjorde. Det som gjorde att jag tog steget var att vi var iväg och utförde en av mina absoluta favoritsysselsättningar i livet och han inte ens ansträngde för fem öre för att göra det till en bra upplevelse eller kunde glädjas med mig. Det kändes helt rätt hela tiden efter att jag tagit beslutet och jag kände mig snarare fri efteråt så den jobbiga processen var innan jag tagit beslutet. Efter det hade jag en singelperiod där jag hade väldigt roligt och dejtade mycket och sen ett stormigt förhållande med en annan kille (som tog slut när jag upptäckte att han hade en annan flickvän men det är en annan historia) innan jag träffade min nuvarande sambo och mitt livs kärlek strax efter det andra uppbrottet. Jag har inte kontakt med något av mina ex och vill inte ha det heller.