caruba skrev 2012-09-23 17:08:29 följande:
Visst e man trött på bröllop, man längtar efter bröllopet och man vill egentliegn bara att det ska vara över. Väldigt dubiösa känslor för alltihoppa. ;0) 13 dagar kvar för min del.....
Det är precis så. Jag verkligen längtar tills vi sätter oss på flyget till Barcelona efter bröllopet.
Men samtidigt längtar jag ju efter att få sätta mig i frisörsstolen och bli brud, jag längtar efter första mötet med M2B, jag längtar efter att äntligen få se min ring, jag längtar efter att få se min underbara guddotter som brudnäbb, jag längtar efter att få höra musiken som vi valt sedan länge, jag längtar efter orden - ni är nu man och hustru... finns så sjukt mycket jag längtar efter... men jag är så otroligt trött på detta "inför-bröllop-fixande" och prat.
Finns ju inte en människa som inte frågar om bröllopet nu. "Är du nervös" *Är du stressad" "Är allting klart" osv... det är ju inte direkt så att man blir mindre nervös eller stressad av det.
Jag har iallafall börjat snegla på väderleken... vet att jag inte borde men det går liksom inte att låta bli. Jag hoppas så att det blir så pass ok väder så att vi kan vigas utomhus. Håller alla tummar för det.
Annars har vi faktiskt inte jättemycket kvar att göra. Ska skriva ut lite pappersgrejer, men det är ju bara att trycka på en knapp. Själva grejerna är ju färdiga.
Till helgen ska jag och M2B åka på en liten cityweekendresa. Ska bli underbart. Strosa på stan, njuta av relaxen, äta god mat och sen sova ut i en hotellsäng, och så klart god frukost. Det blir som den sista uppladdningen inför