Oktober 2012
Caruba: det förstår jag, vad konstigt. Varför behöver han gå?
Caruba: det förstår jag, vad konstigt. Varför behöver han gå?
Tack! Är framförallt nöjd med den lilla traktorn :) M2B kommer från en lantbrukarfamilj.
Har aldrig känt mig så snygg som nu när jag kämpar med att gå in bröllopsskorna... hehehe
Vi har haft helt magiskt väder idag. Tre dagar för tidigt... Har gått omkring och funderat på om det går att spela in vädret och sen spela upp det i repris på lördag. Det vore såååå fantastiskt med vackert väder i helgen.
Jaha, då går man på antibiotika. Jäkla skit tajming.
Nio härliga godisburkar står här hemma nu; "brudens favorit" "Brudgummens favorit" osv...
Annars har jag haft panik nummer 2 idag... Posten har slarvat bort mina underkäder så jag fick springa ner på stan och panikhandla nya. Hoppas hoppas bara att de funkar under klänningen... har inte vågat prova än.
Nu ska jag hälla upp ett glas vin och fortsätta pyssla...
Servetterna är vikta och klara.
Det är tygservetter i massor av olika tyger. Inte många är lika varandra. Runt servetten är det ett läderband. Själva bordsplaceringskortet är ett litet kuvert.
Som sagt, bordsplaceringen är ett litet kuvert...
... med en personlig hälsning till var och en.
Erikojohanna: Du kommer antagligen inte gilla mon lösning men jag har bestämt mig för att vänta tills på söndag att börja kuren! Annars rullar det på här. Har varit och polerat mig precis (noppat bryn och fixat naglar). Nu ska jag ner på stan och fixa det sista innan det är lite fix hemma. Måste ju packa bland annat. Imorn kl 11 ska vi vara på plats.