Inlägg från: MrsButterfly |Visa alla inlägg
  • MrsButterfly

Oktober 2012

Tokig skrev 2012-09-19 13:06:06 följande:

Vad roligt!

Vi kommer inte träffa vår fotograf förrän på bröllopet, på morgonen. Så vi hoppas bara att det blir bra :)

Jag var och testade min klänning igen igår. Det kommer bli jättebra tror jag. Framförallt med mina accessoarer. Måste fundera lite kring BH bara. Behöver en som är så genomskinlig som möjligt eftersom tyget är lite tunt. Men det löser sig, känns sjukt skönt att jag kan ha en vanlig BH.

Idag är det som sagt provsminkning och så ska jag fixa naglarna för nästsista gången innan bröllopet. Gör de på torsdagen innan sen. Misstänker att det kanske blir lite vin och skitsnack också eftersom det är en av mina vänner som fixar :)

Ska bli skönt med en kvälls paus!

Ja just det, fick en sen avbokning av gäst igår. En av mina släktingar hade gjort slut med sin tjej. Så vi var tvungna att tänka till en gång extra med bordsplaceringen... men men, det är sånt som händer. Tror vi bara "tar bort" henne helt enkelt. Det får bli två killar bredvid varandra, det är på honören så jag tror inte det märks att det sitter en person mindre på den ena sidan av bordet. Hela den sidan får någon centimeter extra utrymme bara.

Jag ska testa och förhoppningsvis hämta min klänning imorgon =)

På fredag blir det klippning och provsminkning. Har precis gjort klart bordsplaceringen och ska nu fila på vigselprogram =)

• MrsButterfly

Tokig; Kan inte du göra en ny sammanställning på vilka som gifter sig på vilka datum? Har kommit in så sent i tråden att jag inte har koll alls.

Jag giffter mig den 6/10 =D

• MrsButterfly

Å vad synd =(

Men vilka är det som gifter sig den 6 oktober? Ni kan väl "räcka upp en hand" =D

Tokig skrev 2012-09-20 06:38:04 följande:
    MrsButterfly - jag önskar att jag kunde. Trådstarten är låst för mig. Har mailat supporter. För ett par veckor sedan, det är tydligen en "bugg". Men ännu har de inte löst det.
  • MrsButterfly

Pyttsan; Vart på Åland gifter du dig?

• MrsButterfly

Jag var och testade min klänning sista gången idag, får precis igen den, undra hur jag ska kunna sitta ner och äta bara? =(

Skulle hårdköra bort de sista 2kg den här månaden, men har varit tokförkyld i 3 veckor, Fick pencillin idag för öroninflammationen =(

Imorgon är det klippning och provsminkning,

Tokig skrev 2012-09-20 08:59:06 följande:
    Börjar DU känna dig nervös, tänk då på oss andra, Pyttsan har 9 (!!!!) dagar kvar som fröken och flera av oss andra har 16 Flört. Helt galet... tänk att vi följt varandra i snart ett år.

Det ska bli så himla roligt att få se bilder på er alla. Det känns nu nästan som att man känner er litegrann.

Igår var jag och gjorde en sista provsminkning och så fixade jag naglarna för nästsista gången innan. Kommer köra en helrenovering på torsdagen innan (bryn, ögonfransar, naglar).

I eftermiddag ska jag färga håret och göra provuppsättning. Ska bli sjukt skönt att få sätta sig i en frisörstol några timmar och bara vara... Har aldrig gått till denna frisören innan (det är inte i min hemstad) så det känns skönt att åtminstone vara där en gång innan dagen D.

Annars vet jag inte riktigt vad vi gör just nu. Känns som att vi båda är ganska trötta och har nerverna lite utanpå, blir lite mycket onödiga gräl om ingenting och sådär. Men det är väl bara att andas och gå vidare.
  • MrsButterfly

Om du har en gmailadress kan du ju kopiera över den till google docs och sen dela dokumentet med en mailadress.

Eller maila varandra och bifoga?

Camilla837 skrev 2012-09-21 09:02:14 följande:
    jag har en mall i word, vet dock inte hur man får upp den här.
  • MrsButterfly

Det här med OSA är verkligen inte lätt =(

Jag la in en blänkare på fb samma dag som sista osa ;) "1månad kvar till den stora dagen! Förväntar mig en massa plingande i mailboxen från osa:ande gäster ikväll eftersom det är sista dag :)"

Då plingade det till för några =D

Restan har jag tyvärr fått jaga. Några har inte ännu svarat och det är 2 veckor kvar (?) man kan väl säga att man inte kommer isf? Dåligt!

• MrsButterfly

Roligt med alla hippor! =)

Tokig: Jag har senaste dagarna tänkt; Nu är det ungefär två veckor kvar! Gah!

Tänkte inte på att man kan säga "Nästa vecka" =D Gah! gah!

Tycker förjobbet är alldeles sagolikt roligt ochär redan lite ledsen över att aldrig mer få planera ett bröllop igen, ni vet, allt man drömt om och nu är det verklighet.

Kram kram!

• MrsButterfly

Äntligen klar med vigselprogrammen! =D
  • MrsButterfly

Åh vad fina!!!

caruba skrev 2012-09-30 09:50:04 följande:
    Köpte dessa löv igår på Village.
    Dom kommer att passa bra som dekerationer på borden. =0)

• MrsButterfly

Fiina! Bara 3 dagar kvar! Galet!

Tokig skrev 2012-10-03 18:58:47 följande:
    Nio härliga godisburkar står här hemma nu; "brudens favorit" "Brudgummens favorit" osv...

Annars har jag haft panik nummer 2 idag... Posten har slarvat bort mina underkäder så jag fick springa ner på stan och panikhandla nya. Hoppas hoppas bara att de funkar under klänningen... har inte vågat prova än.

Nu ska jag hälla upp ett glas vin och fortsätta pyssla...

• MrsButterfly

Vilken under höstdag vi fick i lördags!!! <3
  • MrsButterfly

Partykväll på nattklubb! Rosa nikedojjor på! Har ont i fingrarna och träningsvärk i armarna efter 4 timmar på dansgolvet med att hålla upp 8 underkjolar och klänning i dansmovesen =D
  • MrsButterfly

1 månad! Tänk! Tiden går snabbt! Återkommer snart med lite bilder =)

Svar på tråden Oktober 2012