Oktober 2012
Vad roligt!
Vi kommer inte träffa vår fotograf förrän på bröllopet, på morgonen. Så vi hoppas bara att det blir bra :)
Jag var och testade min klänning igen igår. Det kommer bli jättebra tror jag. Framförallt med mina accessoarer. Måste fundera lite kring BH bara. Behöver en som är så genomskinlig som möjligt eftersom tyget är lite tunt. Men det löser sig, känns sjukt skönt att jag kan ha en vanlig BH.
Idag är det som sagt provsminkning och så ska jag fixa naglarna för nästsista gången innan bröllopet. Gör de på torsdagen innan sen. Misstänker att det kanske blir lite vin och skitsnack också eftersom det är en av mina vänner som fixar :)
Ska bli skönt med en kvälls paus!
Ja just det, fick en sen avbokning av gäst igår. En av mina släktingar hade gjort slut med sin tjej. Så vi var tvungna att tänka till en gång extra med bordsplaceringen... men men, det är sånt som händer. Tror vi bara "tar bort" henne helt enkelt. Det får bli två killar bredvid varandra, det är på honören så jag tror inte det märks att det sitter en person mindre på den ena sidan av bordet. Hela den sidan får någon centimeter extra utrymme bara.
Jag ska testa och förhoppningsvis hämta min klänning imorgon =)
På fredag blir det klippning och provsminkning. Har precis gjort klart bordsplaceringen och ska nu fila på vigselprogram =)