Pyttsan skrev 2012-02-22 21:30:15 följande:
Var gör ni hemsida? Har aldrig gjort någon och vill bara ha en enkel, men framförallt med länktips på boende, flygbolad, båttidtabeller etc. Och förhoppningsvis kan gästerna hitta varandra för att samåka via sidan också, har jag tänkt.
Det måste ju finnas någon enkel mall..?
Skulle så gärna göra en finurlig save the date, men vi kommer aldrig att hitta tiden att göra nån tjusig film. Ingen av oss har nånsinn klipp film. Är det svårt?
Håller tummarna för att ni hittar ert ställe i helgen!
Vi använder Binero för hemsidan. Jag kan ingenting om sånt så det var min älskade som fixade och fixart. Men det verkar väldigt enkelt.
Vi kommer göra ett enkelt bildspel, eller stop-motion-film som save the date. Sök på youtube så hittar du många varianter. Vi tänkte helt enkelt ta massvis av kort och sedan sätta i hop det i ett snabbt bildspel så att det blir rörligt.
Men vi hade ett tag en idé om att skicka ut magneter (som jag ser att andra också gjort) med almenacka och bara ringa in vårt datum. Enkelt, gulligt och praktiskt. http://www.vistaprint.se/gallery/IBYAgAUBAAAAAAA=/stora-magneter/kalendrar.aspx?xnav=stamps_TsrImage
Jag fick hem mina skor idag... Kändes verkligen märkligt. De är fantastiska, knallröda men jag vet inte. Det var något som inte kändes helt hundra.
Men jag tror att allt är så märkligt just nu. Jag har alltid sagt att jag inte vill gifta mig, men om jag någon gång ska gifta mig så ska det vara på Ven. Och nu blir det ju inte så... även om jag accepterat det så gör det mig fortfarande förbannat att företagare kan vara så ointresserade av en bra affär. Vi kommer bli mellan 90-100 vuxna... jag fattar inte hur man kan vara oengagerat kring en sån deal offseason. Men men... jag hoppas på någon av de andra lokalerna. Vi måste bestämma oss känner jag... för varje vecka verkar gästlistan växa med några personer så snart får vi hyra Globen :)