• daniiel

Ni som har beställt era inbjudningskort

Vi beställde våra från vistaprint.se och är jättenöjda med dom. Vi beställde även placeringskort och tacckort därifrån :) Det tog för oss drygt 1 vecka innan vi fick korten, då hade vi trots det inte betalat för snabbare leverans, den billigare skulle egentligen ta ca 3-4 veckor.

• daniiel
    Drömbröllop12 skrev 2011-11-03 22:39:07 följande:
    Nej men alltså jag hittar inga dubbelvikta kort alls, gör du det?
    Det finns dubbelvikta. Vi beställde dubbelvikta som tackkort :)
  • daniiel

Jag vet inte om det funkar, men här www.vistaprint.se/gallery/IEEAVAYBAAAAAAA=/invitations-announcements/br%C3%B6llop.aspx?filter=9%3a10013%7c%7c1%2c24%3a10076%7c%7c1&xnav=filter&col_state=COL

Annars är det Inbjudningskort - Bröllop och sedan väljer man "Filtrera efter - Vikta". Man kan ju också kika bland andra kategorier än bröllop, tex tackkort och festinbjudningar osv, för man kan ju själv ändra all text på kortet och flytta om den osv.

MEEEEEEN.... jag såg nu att det verkar bara finnas vikta liggande, inte vikta stående. Konstigt...

• daniiel

Vi beställde dock stående, icket vikta, inbjudningskort därifrån och de var inga A4 :P Vi fick med allt vi ville på inbjudan och vill man, så kan man ju lägga till text på baksidan också. Beror ju helt på hur mkt info man vill ha med. Eftersom vi valt att ha en bröllopshemsida, så behöver vi inte ha med så mkt info på själva inbjudningen.

• daniiel
    Berlan skrev 2011-11-05 00:09:10 följande:
    Fick ett mail idag från Vistaprint om att korten var skickade, jag är så nyfiken!
    Vad spännande :) Vilka kort har ni valt? :)
  • daniiel
    070831 skrev 2011-11-05 00:26:17 följande:

Vistaprint är ju dyrt. 10 stycken 99kr om jag skulle beställt till mina gäster skulle det gått på 400 + frakt

jag köpter mina för 140 för lika många !!!

Våra inbjudningar kostade (om man räknar in ALLA kostnader från vistaprint) 8kr/kort inklusive kuvert. Personligen tycker jag inte att det var speciellt dyrt alls :)
Svar på tråden Ni som har beställt era inbjudningskort