Ni som har beställt era inbjudningskort
Vart beställde ni? Blev ni nöjda?
Hur lång tid tog det?
Vart beställde ni? Blev ni nöjda?
Hur lång tid tog det?
Vi beställde våra från vistaprint.se och är jättenöjda med dom. Vi beställde även placeringskort och tacckort därifrån :) Det tog för oss drygt 1 vecka innan vi fick korten, då hade vi trots det inte betalat för snabbare leverans, den billigare skulle egentligen ta ca 3-4 veckor.
vi kommer beställa från romance.se och dom gratisproverna jag beställt är jag nöjd med så det blir från dem :d
Vi beställde från kortdesign.se och vi är väldigt nöjda Jag tror att det tog ca en vecka innan vi fick allt.
Beställde från Spira Kortdesign och det var verkligen bra kvalitet!
Leveransen får man välja: en, två eller tre veckor.
Vi beställde från Vistaprint, tog nog ca 1,5 vecka och då hade vi betalat för den frakt som sa att det skulle ta tre veckor. Vi är väldigt nöjda, korten blev jättefina och priset gjorde det inte sämre heller
Vi beställde från Vistaprint i söndags och har inte fått korten än. Valde 21 dagars leveranstid. Hoppas vi får dem tidigare också som flera av er andra har fått :) Vi betalade totalt 281 SEK för 50 kort!
Ni som beställt från vistaprint, som det ser ut på deras hemsida finns det bara stående ej vikta kort, stämmer det? Vill ju inte skicka ut ett A4 liksom vikt i ett kuvert. Tips?
Fast det kan ju vara enklare att välja något annat alternativ!