Inlägg från: Drömbröllop12 |Visa alla inlägg
  • Drömbröllop12

Ni som har beställt era inbjudningskort

Ni som beställt från vistaprint, som det ser ut på deras hemsida finns det bara stående ej vikta kort, stämmer det? Vill ju inte skicka ut ett A4 liksom vikt i ett kuvert. Tips?

• Drömbröllop12
    AndroSid skrev 2011-11-03 21:54:28 följande:
    Enligt den snabba sökning jag gjorde så verkar du ha rätt i att det bara finns liggande vikta kort, men jag skulle tippa på att du kanske kan komma runt det om du gör din egen design och ladda upp... och bara göra på sidan, så att säga.
    Nej men alltså jag hittar inga dubbelvikta kort alls, gör du det?
  • Drömbröllop12
    daniiel skrev 2011-11-04 02:24:30 följande:
    Det finns dubbelvikta. Vi beställde dubbelvikta som tackkort :)
    Åh vill du länka för jag hittar dom inte...
  • Drömbröllop12
    070831 skrev 2011-11-05 00:26:17 följande:

Vistaprint är ju dyrt. 10 stycken 99kr om jag skulle beställt till mina gäster skulle det gått på 400 + frakt

jag köpter mina för 140 för lika många !!!

Oj tycker det är skitbilligt, var har du köpt egentligen?
  • Drömbröllop12
    070831 skrev 2011-11-05 16:58:54 följande:
    vi har valt inbjudningskort som kostar 7kr styck
    placeringskort 4kr styck
    vigselprogram 14kr styck
    festprogram 11kr styck :)

inbjudningskorten är präglat med två silverhjärtan. :D
    sen har dom en frakt på 39kr mot vistaprint som har 4 olika fraktkostnader och man får vänta evigheter om man vill ha dom snabbt kostar den ju jätte mycke
    Vartifrån då?
  • Drömbröllop12
    Berlan skrev 2011-11-17 13:12:44 följande:
    Vi fick våra kort från Vistaprint levererade förra onsdagen, så leveranstiden blev totalt 1,5 vecka. Alltså betydligt kortare än de utlovade 21 dagarna. Korten blev jättefina, över förväntat faktiskt! Pappret var av bra och tjock kvalitet och de såg ut precis som vi hade designat dem. 

Priset blev totalt  281 SEK. för 50 kort. Helt fantastiskt!
    Åh snälla lägg in ett foto så man får se kvalite och känslan liksom :)
    Nikkita skrev 2011-11-17 14:45:25 följande:
    Vi har beställt från Vistaprint, nu har vi inte fått hem dem än. Men hoppas att de är lika fina som de ser ut Glad Vi beställde 30 st inbjudningskort & 50 st placeringskort för totalt: 232 kr, (inkl frakt). 
    Hade först tänkt göra dem själv men när det blev såhär billigt var det helt klart värt att slippa knåps själv Flört Kan inte klistra in en bild så länkar istället...

www.vistaprint.se/vp/ns/easypath/studio.aspx?...
    Du med när dina kommit :D Vore supersn'llt!
Svar på tråden Ni som har beställt era inbjudningskort