Ni som har beställt era inbjudningskort
Vi beställde från Vistaprint i söndags och har inte fått korten än. Valde 21 dagars leveranstid. Hoppas vi får dem tidigare också som flera av er andra har fått :) Vi betalade totalt 281 SEK för 50 kort!
Vi beställde från Vistaprint i söndags och har inte fått korten än. Valde 21 dagars leveranstid. Hoppas vi får dem tidigare också som flera av er andra har fått :) Vi betalade totalt 281 SEK för 50 kort!
Fick ett mail idag från Vistaprint om att korten var skickade, jag är så nyfiken!
Vi fick våra kort från Vistaprint levererade förra onsdagen, så leveranstiden blev totalt 1,5 vecka. Alltså betydligt kortare än de utlovade 21 dagarna. Korten blev jättefina, över förväntat faktiskt! Pappret var av bra och tjock kvalitet och de såg ut precis som vi hade designat dem.
Priset blev totalt 281 SEK. för 50 kort. Helt fantastiskt!
Här är våra inbjudningskort. Har fadat våra efternamn men det framgår troligtvis för er att de står där egentligen ;) Hade tyvärr bara mobilen att fota med. Pappret är tjockt och matt och det känns inte alls billigt eller tunt som jag var lite rädd för att det skulle göra. De kuvert som ingick är dock av ganska tunt papper, men jag väntade mig inte särskilt mycket av dem eftersom de hängde med "på köpet" och inte kostade något extra.