Foundation för "mogen" hy?
Vad är det för skillnad på vanlig primer och ögonprimer då? Har de inte samma funktion? Kan man inte använda en 'vanlig' primer på ögonlocken?
Vad är det för skillnad på vanlig primer och ögonprimer då? Har de inte samma funktion? Kan man inte använda en 'vanlig' primer på ögonlocken?
Ett tips är att gå in på kicks eller åhlens sminkavdelning och liknande och be om produktprover! De räcker oftast till mer än 1 gång (ofta ca 3 ggr) och det räcker ju om du bara ska använda dem på bröllopet! du hinner ju till o med prova dem innan för att hitta din favorit!
Prova tex, www.kicks.se/goodskinlabs/tri-aktiline--p7579. Jag såg en kollega dutta den på linjerna i handflatan som bara trollades ut, undrar just vad den kan göra i ansiktet för en kväll...
Jag fick Clarins primer i julklapp av min underbara sambo, så den kommer jag att använda, och letar just nu efter bästa möjliga foundation/cremepuder/puder, nåt som inte är för täckande men ändå ger en jämn och slät hy. Är lite inne på Make Up Stores puderfoundation, är det nån som provat den?