Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Någon mer som funderar på LCHF/Xtravaganza/Viktväktarna eller liknande from. 1 Januari 2012?

Anonym (velig) skrev 2011-11-17 16:12:13 följande:
    Läste lite om brudar som håller på med Cambridge - är det något man borde satsa på? Vad tycker ni? Vad kostar det och vilken metod är bäst?

Jag har kört camebridge. koistar 490:-/vecka. Blir mkt pengar. Jag gick ner 8 kg på 3 veckor. Har gått upp dom och lite till...

Körde vv för 4 år srdan och gick ner 12 kg på 3 månader.

Ska köra igång igen och gå ner. Tycker camebridge blir för dyrt så det får bli vv.. Man kan ju gå varannan vecka. då blir det inte så dyrt. Är skönt att kunna leva ett vanligt liv och slippa tacka nej till allt.

• bridetobe2013

Just ja... glömde. har hört många som går ner med LCHF men jag gick upp med det och fick kramper i magen. Inget jag skulle rekomendera men det verkar funka för en del

• bridetobe2013

Dog tråden ut?? Jag startade med vv online i torsdags... Passade även på att bli förkyld i torsdags så det blir ingen träning på ett tag. Börjar med kosten nu så fårf jag ta motionen sen....

1/6 2013
Svar på tråden Någon mer som funderar på LCHF/Xtravaganza/Viktväktarna eller liknande from. 1 Januari 2012?