• Guanaca

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Men vi har bara 2 timmar för det priset, antar att er fotograf är med längre? Vi skulle få en "förhandsvisning" online 1-2 dagar efteråt. Sen ett privat galleri där vi kan ladda ner bilderna efter ca 2 veckor. Tror inte någon professionell fotograf lämnar ifrån sig bilder oredigerade, det är ju deras yrkesstolthet och rykte det gäller Jag är också lite nervös över att lämna Mallorca utan att ha "produkten" i hand men man får väl försöka ta det lugnt och lita på dem!

• Guanaca
    Sanna87 skrev 2012-08-27 08:10:07 följande:
    jösses vad ni har skrivit mycket sedan bara igårkväll
    Jag kunde inte sova igår kväll (trots att jag var jättetrött och gick och lade mig tidigt!) så jag började skriva här och googla på mallorkanska hästar istället
  • Guanaca
    Sanna87 skrev 2012-08-27 08:10:07 följande:
    Åhh, mina svärföräldrar gav också tipset att åka häst och vagn till alcanada, men sambon är ju inte överförtjust i hästar direkt, så han gör det inte till vigseln, utan hem isåfall. Så vi får väl se vad vi kan komma fram till, haha..
    Åhh, rida häst hade jag verkligen velat göra... Var jätteläng sen jag red sist.
    Kom just på att min sa häromdagen att han är rädd för hästar, så får nog skippa den idén. Om jag rider så får man väl hoppas att det finns en bar eller liknande i närheten av stallet så kan han vänta där
  • Guanaca
    Annelie643 skrev 2012-08-26 21:26:23 följande:
    jag har lånat en locktång av min frisör, dom lockarna höll i hela fredags kvällen då jag behöll löshåret i när jag var bort på middag. 
    Oj, det var snällt! Får du låna med dig den till Mallorca också? *ska genast börja smöra för min frisör* Tungan ute
  • Guanaca
    Annelie643 skrev 2012-08-27 22:02:47 följande:
    Min frisör är även min bästis... Så jag har väl lite tur där ;) ja den följer med till Mallis :) Min blivande får nog snällt bara kliva upp i vagnen, ska ha ha mig till fru så bäst för han att åka dit med häst ;) hehe... (får väl se hur det går med det...)
    Vilken tur du har med frisören he he

Ja mannen får väl allt ta och offra sig lite för att få sin fru
  • Guanaca

Och nu är ni där Sanna! hoppas det är varmt och skönt hihi. Stort lycka till inför imorgon eftermiddag

• Guanaca

Stort grattis Sanna+make! Nu är ni gifta hurra hurra!

• Guanaca

Åh vad bra att ha så nyttiga vänner o släktingar! Jag hade en släkting som till och med sytt klänningar åt hovet på 50-60-talen, om hon hade varit yngre och därför varit i livet nu hade jag velat att hon hade sytt min bröllopsklänning! Snyft nu blev jag senrimental! Har iallafall lämnat in min klänning som också satt alldeles för tajt. 300 skulle de ha för det och den blir klar om en vecka. Om det ser hemskt ut/inte passar så måste jag panikleta klänning på en vecka!!! Nervös...

• Guanaca

Nej men det där lät inte så jublande glatt Sanna Typiskt att det skulle regna då!!! Det får man ju nog av hemma i Sverige... Hoppas att ni ändå fick en fin ceremoni och oförglömliga minnen! Stor kram!

• Guanaca

Japp, tror jag är nästa på tur! Om två veckor vaknar vi upp välsignade (tänkte skriva gifta, men vi är ju liksom gifta redan! Men jag ser ju ceremonin på Mallorca som Bröloppet och efter det kommer vi ju berätta att vi gift oss,så ja det är då det räknas som att vi gifter oss

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia