• Sanna87

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Annelie - Vad roligt att det var till hjälp Glad

Mallis12 - tänk, snart är det eran tur, nu går tiden verkligen snabbt känns det som.
    Börjar känna smått panik ibland inför att man ska hinna allting... sambon har fortfarande inte bestämt vad han ska ha på sig, man är inte ett dugg stressad, haha... vet inte vad barnen ska ha på sig heller, tänkte ta en tur förbi modehuset imorgon och se om man kan hitta ngt... vill verkigen beta av alla grejer nu känns det som..

väntar med spänning på ringen och armbandet här hemma... måste ta mig förbi församlingen ngn dag med och hämta ut en sån där vigselblankett...

• Sanna87
    Mallis12 - det står ju att om man har möjlighet får man gärna ta med kaffe, men det känns ju nästan ändå som ett tvång tycker jag. Jag och min sambo tyckte också att vigselavgiften på 500€ för oss räckte, men sambons föräldrar som ska följa med tog på sig att köpa kaffe, så jag tror dem skulle ta med 2 paket.
    Men jag kan tycka att det är lite fult egentligen att man ska ha med kaffe... Obestämd
  • Sanna87
    Mallis12 - jo tack, haha... en månad kvar här tills vi åker men jag börjar redan bli nervös över det här med att ta med barnen, haha... vi kommer åka från växjö, så det blir ca 1 timme i bil dit, sedan blir det flygning i 3 1/2 timme. Så jag har redan börjat klura på packlista för barnen, och speciellt över ett bra handbagage med ngn spännande my leksak dem kan sysselsätta sig med på planet, har du några bra tips, barnen är 3 och 5 ??

Så himla skönt för er att få en resa på tu man hand, hoppas verkligen att ni får en toppenvecka bara ni två Skrattande
  • Sanna87
    lufthamn skrev 2012-07-29 20:45:53 följande:
    Sanna, när gifter ni er? Vi flyger också från Växjö, 24/9. Hade väl varit lustigt om vi hamnade på samma flight
    Vi åker den 28/8 och gifter oss den 30/8 så tyvärr hamnar vi inte på samma avgång, men det hade ju varit lite roligt? Vart bor ni då om ni flyger från växjö??
  • Sanna87

Spänning spänning, nu är både ring, armband och massa nytt smink på väg hem till mig... mest spännande är ju självklart ringen och armbandet... Solig

I helgen hittade jag tröjor till pojkarna, det blev två vita långärmade "skjortor" i linne med farfarsknäppning, sedan hade svärmor hittat blå skjorts med tillhörnde randigt skärp som vi åka och kika på imorgon, så nu kan vi bocka av det med på listan, skönt. Var inne på församlingen idag med och beställde en vigselblankett, så den skulle dem ordna under morgondagen när expeditionen var öppen. Så nu är det flera saker jag kan bocka av på en utav alla listor, haha...

min listapp är kanon, igårmorse fick jag en påminelse i telefonen att jag skulle ordna en vigselblankett Glad

• Sanna87

Nu är armbandet här och ringen ska jag hämta ut nu innan jag börjar jobba, armbandet var jättefint och satt perfekt med deras mått. Så nöjd, hoppas ringen är lika bra.

Nu har jag varit på stan med svärmor och ungarna fick massor med nya kläder till resan, samt det sista inför det dem ska ha på sig dagen d. så nu kan jag bocka av det också Glad känner mig ovanligt effektiv denna veckan, haha Flört

Igår fixade jag iordning en mapp också med alla papper och sådär som ska med.

Annelie - appen heter liztor, jag tycker det funkar bra... Glad tack för tipsen över bra leksaker för flygresan

Guanaca - det svårt med smink tycker jag, man vill ju som du säger hinna prova en makeup och sådär innan det är dags, och hitta bra produkter med såklart. Att gå till åhlens låter vä som en jättebra ide, dem har ju ett brett sortiment också. sen är ju säkert att köra på de produkter man tidigare använt och som man vet funkar också. Jag kör säkert med foundation, mascara, primer, och puder från märken jag haft innan och som jag vet funkar på mig. Sedan har jag köpt lite nya skuggor, eyeliner, läppglans och borstar så får vi se hur dem funkar.

• Sanna87
    Grattis Mallis12 och Vitvå, hoppas ni haft en helt underbar dag Hjärta
  • Sanna87
    lufthamn skrev 2012-07-31 16:04:06 följande:

Sanna: Vi kommer bo på Saratoga. Flyger med Ryanair så vi bokade allt själva.

Tänkte om ni bor nära växjö eller så??
  • Sanna87

Åh vad roligt att höra från dig Mallis12, och att ni har det bra. ser verkligen fram emot att höra mer från er dag när ni kommit hem. Vart köpte du din bukett? Har tyvärr inget bra tips hur du ska få hem den. Njut utav varandra och lugnet nu

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia