Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
Guanaca - roligt att du fick produkterna så snabbt, och hoppas dem funkar och att du får till en bra sminkning.Måste kika in din video du tipsade om där, jag har ju bara kikat en del på den sminkningen dem gjort här på BT.
Haha, prästen på mallorca tar för givet att det är en mallistråd för varje år där blivande brudar tar reda på allt om platser och hur det går till
Förberedlserna går bra, igår var jag och sambon på modehuset och tittade, han hittade ett par jeans som han ska ha på bröllopsdagen, (så du behöer inte längre känna guanaca, att din sambo är den enda som inte har kostym, hihi). Sen ska kan hitta en snygg skjorta och antingen en slips eller väst att ha över, men vi ska åka ner till hans föräldrar nästa vecka och där finns det en butik som säljer massor av kostymer och skjortor å sånt till billigare priser.
Sen skulle vi höra om hans ring igår, men tyärr så kunde dem inte lova på albrekts guld att det var färdig tills vi ska åka, så tyvärr så får vi gravera när vi kommer hem istället. Lite surt och tråkigt. Så där kan man väl tala om bristande förberedelser. Annars händer inte jättemycket nu, skrev ut två långa listor på jobbet igår om det som är kvar, haha. Bl.a. en packningslista.
Ska ringa och höra om tid till frisören med för lite finjusteringar bara, ingen klippning.
Herregud, vad tiden går. nu är det snart bara 1 vecka kvar, jösses amalia!! Nu börjar jag bli väldigt nervös.