Inlägg från: vitvå2011 |Visa alla inlägg
  • vitvå2011

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Skickade en bokning till La terazza. Vilken restaurang.. supermysig..
    Någon som har sett en meny, priser?

• vitvå2011

Någon som kan tipsa om en blomaffär nära kyrkan i Palma?

• vitvå2011

Ni som bokat Terazza: hur bokade ni? Ringde? Jag har maialt men inte fått något svar.

• vitvå2011

Hej!

Har inte skrivit på länge.. men nu börjar det närma sig för oss. Vi åker till mallorca om två veckor (i morgon) och gifter os om lite mer än tre veckor.

Har bokat bord på La terazza men de var inte bra på Engelska. Hoppas nu att det blev rätt dag och tid.
    Kul att restaurangen var bra.

Nu börjar pirret komma och i kväll ska vi hämta våra ringar!!
    Allt bokat och klart. Frisör och fotograf.
    Någon som anlitat fotograf där? Nöjda med resultatet. Jag har bokat en svenska tjej, kommer inte i håg vad hon hette.

Fattas bara en bukett men det borde väl gå att fixa på plats.

Kul att läsa om alla fina berättelser och se fina bilder..

• vitvå2011

Mallis12: Vi gifter oss samma dag!! I Palma. Vilken tid gifter ni er? Vi gifter oss 16:00 vid marinan.

Var ska ni bo?

Vi bor i Alcudia med våra två barn då det bara är vi som reser dit. Ni skulle inte ha era barn med er va?

• vitvå2011

Nu har jag köpt klänning men får den på måndag. Ringarna hämtade. Om tre veckor så är det den stora dagen..

Nu känns allt såååå bra.

Någon som vet att det finns blomaffärer att fixa bukett i utan att ha beställt i Palma???

• vitvå2011

Sambons nya fölovningsring/vigselring. han ska bara ha en

Hej!
    Så här ser min vigselring ut.

Jag har en ny likadan förlovningsring som sambon fast smalare.

Dessa är från Schalins

• vitvå2011

Hej!

Har försökt att skriva flera gånger men det bara försvinner så då har jag inte orkat skriva om;)

Vilka härliga bilder på alla fina brudpar :)

Vår dag blev en underbar dag trots två trötta och ivriga söner. Jag anlitade Linda Clarin som fixade hår och smink. Blev nöjd.

Fotade gjorde JOhanna, väntar just nu med iver på bilderna så vi kan välja ut de hon ska redigera.

Middagen blev på La terazza. Bra mat med härlig utsikt. Enda nackdelen var nog deras dåliga engelska.

Lycka till alla blivande brudar !

• vitvå2011

Här är en mobilbild på oss..

• vitvå2011

Sanna 87: Vi hade en bärbar dvd med oss till barne. Toppenbra. Sen böcker, leksaker och lite godis. Resan gick bra.
    Vi hade bokat pltserna längst fram i planet med extra benutrymme så att de kunde sitta på golvet och leka.

• vitvå2011

Bilden är tagen vid svenska kyrkan i Palma. Denna tunnel fanns 100 m från kyrkan,, blev mycket foton tagna är..

• vitvå2011

Vi fick betala extra för det men det var det värt. Annars hade vi haft kaos kan jag lova ;)

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia